کد خبر: ۳۱۳۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۹ آذر ۱۳۹۰
در آستانه اکران فیلم ضداسلامی «در سرزمین خون و عسل» نخستین ساخته آنجلینا جولی منابع خبری از تنفر شدید مردم بالکان از فیلم ضداسلامی آنجلینا جولی خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که تنها چند روز با آغاز اکران فیلم ضداسلامی «در سرزمین خون و عسل» نخستین ساخته آنجلینا جولی باقی مانده است، تنفر شدید از این فیلم در سراسر بالکان ایجاد شده است.
روزنامه انگلیسی «ساندی تلگراف» با اشاره به انتخاب این فیلم که نخستین فیلم این بازیگر مشهور هالیوود است برای جایزه گلدن گلوپ، نوشت: این فیلم در داخل منطقه بالکان موجب بازگشتن احساسات قدیمی شده است، احساساتی که پس از 20 سال پس از جنگ در بالکان ادامه دارد.
این روزنامه با اشاره به داستان فیلم ضداسلامی «در سرزمین خون و عسل» تاکید کرد: این در حالی است که تصاویر موجود از تجاوز به زنان و همچنین تصاویر قتل عام جنگ‌های بوسنی از اذهان مردم این منطقه از بین نرفته است.
بنا بر این گزارش فیلم سینمایی «در سرزمین خون و عسل» به رابطه عاشقانه و در عین حال غیراخلاقی یک زن مسلمان بوسنیایی و یک سرباز صرب در جریان جنگ بوسنی می‌پردازد.
این روزنامه اذعان کرد: فیلم سینمایی «در سرزمین خون و عسل» در سارایوو موجب عصبانیت مردم این کشور شده است.
به گزارش فارس، پیش از این «جیمز کیه» روزنامه‌نگار کرواتی، «آنجلینا جوبی» را متهم کرده بود که داستان فیلم ضد اسلامی خود درباره جنگ بوسنی را از مقالات او که در سال 2007 در یکی از روزنامه‌ها نوشته است، سرقت کرده است.
«جیمز کیه»، روزنامه‌نگار کرواتی می‌گوید داستان او درباره دختری مسلمان بوده است که توسط مزدوران صرب مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است اما آنجلینا جولی با تحریف این داستان به رابطه عاشقانه و در عین حال غیراخلاقی یک زن مسلمان بوسنیایی و یک سرباز صرب در جریان جنگ بوسنی پرداخته است.
پیش از این نیز عده‌ای از زنان قربانی جنگ بوسنی و هرزگوین، ضمن اعتراض به ساخت این فیلم: آنها نمی‌توانند از چیزی که ما با تمام وجود درگیر آن بوده‌ایم، فیلم بسازند.
«هاسکیک» یکی از این زنان گفته بود: ما به آنجلینا اجازه نخواهیم تا به روش خود، ایجاد تعادل میان قاتل و مقتول، ما را به تصویر بکشد، ما اجازه نمی‌دهیم که درد و رنج ما به صورت غیرحقیقی تصویر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها