کد خبر: ۳۱۳۷۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه استيضاح وزير آموزش و پرورش مطالبه يك خانواده يك ميليون نفري است گفت: در وزارت آموزش و پرورش نيازمند مديريت قوي هستيم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سيد حسين نقوي‌حسيني دوشنبه شب در نشست با دبيران و مديران نمونه شهرستان ورامين اظهار داشت: حرف‌هايمان را به وزير آموزش و پرورش زده‌ايم ولي اميدي ديگر به مديريت فعلي نداريم.
 
وي گفت: هيئت رئيسه به اين علت استيضاح ما را نمي‌پذيرد كه اعلام كرده‌اند كه از دولت يازدهم تا به امروز يك استيضاح داشته است كه كلي مباحث داغ سياسي داشته است و اگر استيضاح دوم به سراغ وزير آموزش و پرورش برود شبهاتي را در بين عموم مردم به‌ وجود مي‌آورد كه نمونه آن اين است كه مجلس به فكر نان و آب مردم نيست.
 
رئيس فراكسيون فرهنگيان مجلس خاطر نشان كرد: استيضاح وزير آموزش و پرورش مطالبه يك خانواده يك ميليون نفري است پس اگر به فكر مردم هم هستيد بايد وزير آموزش و پرورش استيضاح شود زيرا بسياري از خسارت‌هاي امروز آموزش و پرورش مديريتي است.
 
وي با بيان اينكه ما بايد حرف بزنيم و اعلام موضع كنيم، افزود: بعد از پنج ماه ثبت نام مكرر براي نطق ميان دستور، يك نوبت پنج دقيقه براي سخنراني به دست آوردم كه در اين پنج دقيقه هم در مورد فرهنگيان و مشكلاتشان صحبت كردم.
 
نماينده مردم شهرستان‌هاي ورامين، پيشوا و قرچك در مجلس تصريح كرد: زماني كه مشكلات اقتصادي، مسكن و بهداشت معلمان برطرف شود آن زمان است كه مي توان مشكلات كيفيت آموزش را برطرف كنيم، به همين دليل نيز بارها نامه به وزير آموزش و پرورش و رئيس جمهور نوشته‌ايم.
 
وي ضمن بيان اينكه در آموزش و پرورش نيازمند يك مديريت توانمند هستيم تا بتوانيم با مشكلات وزارت آموزش و پرورش مقابله كنيم، بيان كرد: ساماندهي مسكن، رفاه و بهداشت فرهنگيان اعتبار نمي‌خواهد بلكه مديريت مي‌خواهد.
 
سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي در پايان گفت: اعتقاد داريم تا جايي كه توان داريم بايد براي فرهنگيان تلاش كنيم ولي بايد در نظر داشته باشيم كه ضد نظام، معاندان و دشمنان نظام وارد خانواده ما يعني خانواده فرهنگيان نشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۰
سلام واقعا گل فرمودید.همه فرهنگیان ازمجلس همین انتظاررا دارند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
مگر نمایندگان به فکر معیشت و مشکلات فرهنگیان باشند فانی که سیاسی کار میکند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها