کد خبر: ۳۱۴۷۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
کریستیانو رونالدو با از دست دادن یک ضربه پنالتی در دیدار دیشب رئال مادرید مقابل والنسیا باعث شد تا امید کهکشانی‌ها برای فتح لالیگا از بین برود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، در جریان این دیدار و در حالی که رئال مادرید در نیمه‌ی نخست 2-0 از رقیب خود عقب بود، در دقیقه‌ی 45 یک پنالتی نصیب رئالی‌ها شد که رونالدو آن را به دستان دیگو آلوز کوبید و شانس بازگشت به بازی در نیمه اول را از شاگردان آنجلوتی گرفت.
 
این نخستین باری نیست که رونالدو پنالتی‌های حساس و سرنوشت ساز تیم‌هایش را از دست می‌دهد.
 
در دیدار رفت از مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 08-2007 در ورزشگاه نوکمپ، یک پنالتی در دقایق ابتدایی بازی به نفع منچستریونایتد اعلام شد که رونالدو آن را به بیرون زد. با این حال منچستر یونایتد با صعود از نیمه نهایی به فینال مسکو رسید و مقابل چلسی قرار گرفت. بازی در 120 دقیقه 1-1 مساوی شد و به ضربات پنالتی کشید. رونالدو برای زدن ضربه پشت توپ ایستاد ولی پیتر چک ضربه‌ی او را مهار کرد. 
 
4 سال بعد رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. بایرن در مونیخ و رئال در مادرید 2-1 پیروز شدند تا بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی بکشد. این بار تقابل رونالدو و مانوئل نویر و باز هم ناکامی رونالدو.
 
با احتساب پنالتی از دست رفته‌ی او در دیدار شب گذشته مقابل والنسیا او را باید بالاتر از بازیکنانی چون دیوید ترزگه و فرانک دی بوئر، بزرگترین ناکام ضربات پنالتی در یکی دو دهه‌ی اخیر نامید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها