کد خبر: ۳۱۵۲۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
خبرآنلاين/ تا ساعاتي ديگر جلسه هيات مديره استقلال براي رسيدگي به وضعيت امير قلعه نويي برگزار مي شود.«هرکس ديگري جاي من بود در اين شرايط استعفاء مي داد» شايد همه اعضاي هيات مديره استقلال دوست داشتند امير قلعه نويي هر کس ديگري بود و خودش استعفاء مي داد. قلعه نويي که بعد از ناکامي بزرگ در اين فصل همچنان مربي آبي ها مانده است.
هيات مديره اين روزهاي استقلال تقريبا به جمع بندي رسيده که سال بعد با قلعه نويي ادامه ندهد. آنها از يک ماه قبل و تداوم روند ناکامي هاي آبي ها به گزينه هايي چون اسکوچيچ و منصوريان فکر مي کردند. با اين وجود تصميم شان ادامه همکاري با قلعه نويي تا پايان فصل بود. آنها تا قبل از بازي با تراکتورسازي فکر مي کردند تيم شان با قلعه نويي شانس ماندن و گرفتن سهميه آسيايي را دارد اما 4 گلي که اين تيم در آزادي خورد پاياني بود بر همه روياهاي شان.
هيات مديره فعلي که اميد دارد با لغو مزايده چهارم و واگذاري استيجاري تيم براي 3 سال ديگر به شاهرخ سبک دست ، همچنان روي کار بماند ، براي آينده اين تيم حالا ديگر اصلا به قلعه نويي فکر نمي کند. آنها که اول فصل حتي جرات کوچکترين انتقادي از مربي شان را نداشتند و يک فصل تمام با او مدارا کردند اما امروز در شرايط انتخاب هستند. انتخابي که سخت و دشوار است. آنها مي دانند الان بهترين زمان براي تصميم گيري است. باخت احتمالي استقلال در دربي با هر گزينه اي به پاي تيم قلعه نويي نوشته مي شود اما بردن دربي براي مربي فعلي آبي ها يعني عمري دوباره. او خيلي زيرکانه مي گويد:«بحث دربي با همه فصل فوتبال جداست. دربي را که ببري انگار کل ليگ را بردي.» اين البته جمله کليشه اي همه فوتبالي هاست و به اهميت دربي همه آگاهي دارند. فرصت نشستن روي نيمکت استقلال براي دربي ، يک برد براي قلعه نويي است چون او که همه بازي هايش را باخته حالا روي اين بازي قمار مي کند. باختش بي شک چيزي بيشتر از اينکه امروز بر او گذشته برايش به همراه ندارد اما پيروزي ، او را دوباره احيا مي شود. فرصتي که حميدرضا سياسي و هيات مديره پرسپوليس در نيم فصل اول به علي دايي ندادند چون مي دانستند از هفته هفتم به بعد مسير سرخ ها ساده مي شود.
هيات مديره استقلال بعد از باخت ، روز دوشنبه را به قلعه نويي زمان داد تا او استراحت کند و شايد به اين نتيجه برسد که استعفاء بدهد. برنامه اي که مربي آبي ها قصد انجامش را ندارد. هيات مديره هم منتظر ماند تا مقداد نجف نژاد از مراسن ختم پدرش در بابلسر به تهران برگردد و در جلسه حاضر باشد. نجف نژاد خيلي دل خوشي از قلعه نويي براي اتفاقات ابتداي فصل ندارد. او در زماني که از رياست هيات مديره کنار گذاشته شده بود ديگر خيلي از سوي قلعه نويي حمايت نشد و حالا در اين شرايط اين نماينده مجلس ديگر آن رابطه صميمي و تنگاتنگ گذشته با مربي استقلال را ندارد.
استقلالي ها در جلسه هيات مديره به گزينه عبور از قلعه نويي هم فکر مي کنند. مشکل براي شان جانشسن اوست. طرح پيشنهادي اوليه شان نشستن زرينچه روي نيمکت و همراهي اين مربي توسط منصور پورحيدري براي اين تک بازي است. چيزي شبيه به کاري که پيشتر در سال 1378 پورحيدري بعد از سکوموروخوف انجام داد. البته گرفتن تصميم قطع همکاري با قلعه نويي ، به اين سادگي نيست. او از نظر نتيجه گيري موفق ترين مربي بعد از انقلاب استقلال است و هيات مديره استقلال هم نشان داده خيلي اهل تصميم هاي دشوار نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها