يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۵۸۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی استقلال گفت: از یک موقعیت 30 درصدی و از همانجایی که پیش‌بینی هم کرده بودیم گل خوردیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: امیر قلعه‌نویی پس از شکست 1 بر صفر مقابل پرسپولیس در دربی هشتاد اظهار داشت: از یک موقعیت 30 درصد و از همانجایی که پیش‌بینی هم کرده بودیم گل خوردیم. به طرفداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه طرفداران امیدوار بودند با برتری در این بازی تا حدودی ناکامی‌ها از بین برود، گفت: آنها حق دارند ناراحت بشوند.

سرمربی استقلال در مورد درگیری اواخر بازی و جدا کردن بازیکنان توسط وی گفت: ما وظیفه‌مان را انجام دادیم البته نباید درگیری اتفاق می‌افتاد تیمی که برده باید لذت ببرد و بازنده به فکر جبران باشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه نظری جویباری گفته شاید استقلال زیر و رو شود و اینکه جریمه بازیکنان با وجود مشکلات مالی به حق بود یا خیر، گفت: همانطور که پاداش وجود دارد وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد تنبیه هم باید صورت بگیرد. البته هر چند پاداشی در کار نبوده است. تنبیه باید صورت بگیرد و ابتدا هم از خود من شروع شود.

وی در مورد اینکه تکلیف‌تان برای فصل آینده چه می‌شود، افزود: باید 24 ساعت تا یک هفته بگذرد چون یک فصل سخت و طاقت‌فرسا را پشت‌سر گذاشتیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه محرمی گفته بود خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را نابود کرد گفت: من هم با حرف او موافقم.

وی در مورد قضات تورج حق‌وردی گفت: او یکی از فنی‌ترین داوران ایران است.

وی درمورد عملکرد تورج حق‌وردی خاطرنشان کرد: وی یکی از فنی‌ترین داوران است. همانطور که در بازی برابر تراکتورسازی باید در دقیقه 16 بازیکن حریف اخراج می‌شد و نشد حالا این بار هم در همین دقایقی پنالتی برای ما گرفته نشد.
قلعه‌نویی ادامه داد: کارشناسانی که در تلویزیون می‌آیند و تنها گل استقلال مقابل پیکان را آنالیز می‌کنند و حالا کجا هستند که درمورد این بازی صحبت کنند. به هر حال بازهم می‌گویم که حق‌وردی از بهترین داوران ایران است و به وی خسته نباشید می‌گویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها