کد خبر: ۳۱۶۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۱ دی ۱۳۹۰
598 به نقل از كيهان: يك عضو مجمع روحانيون ضمن تحريف قرآن كريم ادعا كرد براي رسيدن به حقيقت بايد تمام سخنان، حتي BBC را شنيد!
به گزارش كلمه، هادي غفاري با استناد به آيه 18 سوره زمر گفت: براي رسيدن به حقيقت بايد تمام سخنان حتي سخنان بي بي سي را شنيد نه اينكه صرفاً به يك جناح خاص بسنده شود.
وي همچنين گفته است: كسي با تابلوي اصلاحات وارد ميدان انتخابات نخواهد شد.
هادي غفاري همچنين مدعي شد: اسلام بيش از هر موقع ديگر در خطر است و برعهده ماست كه حساب اسلام را از حساب آنچه كه به نام آن انجام مي دهند جدا كنيم. وي مي گويد: بايد انديشه هاي بنيانگذار انقلاب، مطهري ها، شريعتي ها، بهشتي ها و... را زنده نگه داريم تا از انحرافات مصون بمانيم.
وي گفت: ما با هيچ شخصي سر دعوا نداريم و اين نامه نگاري ها، سخنراني ها، نقد و خطابه ها همه از سر دلسوزي و بازگشت به راه آرمان هاي انقلاب است.
وي افزود: هنر در جذب كردن افراد به اسلام است نه دفع كردن.
دعوت هادي غفاري به شنيدن سخنان بي بي سي در حالي است كه طيف متبوع نامبرده و از جمله وي در فتنه سال 88، طابق النعل بالنعل سناريوي ديكته شده سرويس هاي جاسوسي بيگانه و بنگاه هاي رسانه اي آنها- از جمله بي بي سي- در زمينه القاي تقلب و برپايي آشوب و تن ندادن به رأي اكثريت و مكانيزم هاي قانوني را اجرا مي كردند و كار از «شنيدن» گذشته و به تقليد كوركورانه رسيده بود.
نكته ديگر اينكه شبكه دولتي انگليس كه وابستگي رسمي خود به سرويس جاسوسي و وزارت خارجه انگليس را كتمان نمي كند و اسم رمز كودتاي 28 مرداد 32 را اعلام كرده، چگونه مي تواند جناحي در عداد جناح هاي سياسي ايران تلقي شود؟! و مدعيان اصلاح طلبي تا كجا به بيراهه رفته و منحرف شده اند كه خود را هم جناحي بي بي سي انگليس تلقي مي كنند. اين موضوع از آن جهت قابل توجه مضاعف است كه طي دو سال اخير، طيف گسترده اي از نيروهاي ضد انقلاب اعم از سلطنت طلب و ماركسيست و جبهه ملي و... بارها به مديران بي بي سي اعتراض كرده اند كه چرا عنايت ويژه به اصلاح طلبان دارد و عملاً تبديل به رسانه اين طيف از مخالفان جمهوري اسلامي شده است؟
موضوع سوم ادعاي نگراني براي اسلام و انقلاب است حال آن كه امثال اين عضو مجمع روحانيون در ماجراي حرمت شكني بي سابقه روز عاشوراي سال 88 يا در شكستن حرمت ماه مبارك رمضان در روز قدس و سردادن شعار به نفع آمريكا و رژيم صهيونيستي و يا خط كشيدن روي نام اسلام در عبارت «جمهوري اسلامي» و پاره كردن تصوير حضرت امام (ره) و... خاك مرگ بر دهانشان ريخته بودند يا ادعا مي كردند اراذل و اوباش اجاره اي، مردمان خداجو هستند!! آيا پاسداشت انديشه هاي امام خميني(ره) و شهيدان مطهري و بهشتي، يعني تبديل شدن به ريپورتري BBC انگليس و سپر بلاي گروهك هاي معاند شدن؟! و چهارم اينكه، چرا حضرات مي توانند جذب بهايي ها، تروريست هاي منافقين و ريگي- كه علناً از فتنه سبز حمايت كردند- سلطنت طلب ها، ماركسيست هاي لائيك و نهضت آزادي و... شوند و آن قدر از پرز و نتانياهو دلربايي كنند! كه سرمايه بزرگ اسرائيل لقب بگيرند اما نتوانند با اسلام خواهي و وطن دوستي و عزت طلبي ملت ولايت مدار ايران كنار بيايند؟
به تعبير قرآن كريم در آيه 10 سوره روم «ثم كان عاقبه الذين اساؤا السوآي ان كذبوا بايات الله و كانوا بها يستهزؤن».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها