يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۴۹۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
نرخ هر لیتر بنزین هواپیما با ۱۰۰ تومان افزایش ۶۰۰ تومان شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، نرخ سوخت هواپیماهای مسافری هر لیتر به ۶۰۰ تومان افزایش یافت. براین اساس طبق بخشنامه دولت از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۵ خرداد دولت نرخ بنزین هواپیماهای مسافری را ۱۰۰ تومان افزایش داد.

گفتنی است که پیش از این نرخ سوخت هواپیماهای مسافری هر لیتر ۵۰۰ تومن بود. به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی این نرخ هزینه شرکت‌ها را افزایش می‌دهد در حالیکه نرخ بلیت همچنان تکلیفی از سوی دولت تعیین می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها