أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۰۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۴ دی ۱۳۹۰
سخنگوی وزارت امور خارجه سناریوسازیهای ناشیانه اخیر دولت آمریکا از جمله دخالت جمهوری اسلامی ایران در طراحی حملات یازده سپتامبر و حضور یکی از اعضای القاعده در ایران را کاملا بی‌اساس دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان سناریوسازیهای ناشیانه اخیر دولت آمریکا از جمله دخالت جمهوری اسلامی ایران در طراحی حملات یازده سپتامبر و حضور یکی از اعضای القاعده در ایران را کاملا بی‌اساس دانست.

مهمان‌پرست با بیان اینکه آمریکا با تکرار اینگونه ادعاهای واهی در راستای اهداف سیاسی نامشروع خود صلح و امنیت بین‌المللی را به خطر می‌اندازد، اظهار داشت: سوابق تاسیس القاعده و حمایت بعدی این کشور از آن امری آشکار و مسبوق به سابقه بوده و جمهوری اسلامی ایران معتقد است جامعه جهانی با توجه به پیامدهای اینگونه رفتارهای غیر مسئولانه مقامات آمریکائی نسبت به عواقب آن هوشیار بوده و لازم است نگرانیهای عمیق خود را نیز به دولت آمریکا منعکس کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها