کد خبر: ۳۲۰۴۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
عضو جامعه روحانیت مبارز از اینکه روز گذشته در نشست خبری رئیس‌جمهور به رسانه‌های منتقد اجازه پرسش از حجت‌الاسلام روحانی داده نشد، انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به نشست خبری روز گذشته رئیس‌جمهور و ضمن انتقاد شدید از اینکه به رسانه‌های منتقد دولت اجازه پرسش کردن داده نشد، اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته شاهد بودیم که در برنامه‌ای که نامش را نشست خبری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه گذاشته بودند در میان رسانه‌های داخلی فقط اجازه پرسش کردن به رسانه‌های هم‌سو با دولت داده شد و در کمال ناباوری هیچ کدام از رسانه‌های منتقد اجازه سوال پرسیدن پیدا نکردند و این اقدامی نادرست بود.

 

وی ادامه داد: باید اسم این نشست را نشست خبری رئیس جمهور با موافقینش می گذاشتند این دولت از ابتدای آغاز کارش از منتقدین خوشش نیامد و به آنان میدان نداد و با الفاظ نامناسبی چون بروند به جهنم آنان را مورد خطاب قرار داد.

 

حجت‌الاسلام شجونی با بیان اینکه انتقاد به این دولت وارد است و رسانه‌های منتقد هم قصد تخریب کسی را ندارند، افزود: دولت روحانی پیر و خسته است و با این خستگی کارش به جایی نمی‌رسد، دولتی‌ها دائما منتقدین را مسخره می‌کنند در حالیکه باید دید مثبتی نسبت به انتقادات داشته باشند و مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: رئیس جمهور به مردم کلید نشان داد آن کلید معنایش این بود که مشکلات مردم حل و فصل می‌شود  اما قفل روی قفل زد با گران کردن نان و بنزین مردم نه تنها قفلی باز نشد بلکه به مشکلات هم اضافه شد.

 

وی گفت: خبرنگاران با سوالاتشان مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند چرا روز گذشته رئیس‌جمهور به هیچ کدام از رسانه‌های منتقد اجازه پرسش نداد خبرنگاران چشم، فکر و ذهن مردم‌اند با گرفتن تریبون از آنان کشور به جایی نمی‌رسد.

 

عضو حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: باید قدر این ملت را دانست این ملت بعد از ۲۶ از راه‌های دور با پای پیاد خود را به مرقد امام(ره) می‌رسانند تا در مراسم ارتحال ایشان شرکت کنند مقام معظم رهبری در سخنرانیشان زیلو روی فرش نفیس انداختند دولت باید اینها را متوجه شود و دقت کند با این وجود آقایان می‌روند از ایتالیا برای حرم امام(ره) سنگ می‌آورند.

 

حجت‌الاسلام شجونی خاطر نشان کرد: برخورد دولت با منتقدینش صحیح نیست باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و ظرفیت نقد را داشته باشند چرا که انتقاد موجب پیشرفت جامعه می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها