کد خبر: ۳۲۰۶۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در روزهای آینده با آمدن هنداونه منطقه شامارون به تهران قیمت این محصول به کمتر از هزار تومان می‌رسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسین مهاجران رئیس اتحادیه و میوه سبزی گفت: قیمت هندوانه در ماه مبارک رمضان با آمدن هندوانه شامارون (منطقه‌ای نزدیک به کازرون) به بازار به کمتر از هزار تومان می‌رسد.

وی افزود: هم‌اکنون هندوانه تهران از سبزوار (منطقه دچار کم آبی) ، سرخس و دزفول تأمین می‌شود .

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: قیمت هلو در بازار تهران بین 7 هزار تا 10 هزار تومان و قیمت هر کیلو گیلاس که از مناطق شاهرود و الموت به تهران می‌آید بین 12 هزار تا 14 هزار تومان است.

مهاجران قیمت هر کیلو آلبالو را از 3 هزار و 500 تومان تا 7 هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم موز 3 هزار تا 3 هزار و 200 تومان، و قیمت هر کیلو انگور یاقوتی از 12 هزار تا 14 هزار تومان است.

وی بیان داشت: قیمت هر کیلوگرم ملون و طالبی در بازار تهران بین هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب درختی بین 6 هزار تومان تا 12 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: قیمت هر کیلو پیاز 600 تا 800 تومان، قیمت هر کیلو سیب زمینی 500 تا 800 تومان و قیمت هر کیلو گرم هویج با کاهش هزار تومانی در روزهای اخیر به هر کیلو 3 هزار و 800 تومان رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها