کد خبر: ۳۲۲۱۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۰۲ تير ۱۳۹۴
مجموعه مستند "سفره های نور" که در قسمت شب گذشته به سراغ یک روحانی نمونه کشور رفته بود که در کنار فعالیتهای علمی، تبلیغی به امر کشاورزی و ورزش آنهم در سطح حرفه ای مشغول می باشد، امشب و در پنجمین قسمت خود به موضوع حجاب و عفاف می پردازد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از روابط عمومي شبكه سه، مجموعه مستند سفره های نور که با محوریت نامه حضرت امام خامنه ای به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، در این شبهای ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23:30 از شبکه سه سیما میهمان خانه هاست، روایت بازسازی خاطرات یک روزنامه نگار آلمانی به ایران می باشد.

این برنامه که بدلیل ساختار جذاب و مضمون بسیار خوبش، در همین ابتدای کار مخاطبان زیادی را جذب کرده است، دیشب و در قسمت چهارم به سراغ یک روحانی نمونه کشور رفته بود که در کنار فعالیتهای علمی، تبلیغی به امر کشاورزی و ورزش نیز می پردازد.
حجت الاسلام علینژاد عضو تیم ملی تیراندازی کشور می باشد که در کنار بزرگان این رشته از جمله رهام شهابی و زهرا نعمتی بعنوان قهرمانان جهان، مشغول فعالیت می باشد.

موضوع  قسمت دیشب "نشاط و سرگرمی" از دیدگاه اسلام بود که عوامل این برنامه ضبط آنرا در کمپ تیم ملی تیرانداری ورزشگاه آزادی، مزراع کشاورزی دستجرد، مسجد مقدس جمکران، مدرسه فیضیه و چند موسسه و مرکز علمی و بوستانی در قم انجام داده اند.
به گزارش خبرنگار ما، عوامل این مجموعه مستند امشب به موضوع حجاب و عفاف می پردازند و به سراغ جمعی از روحانیون و گروهی تبلیغی می ورند که رسالت خود را در پژوهش، آموزش و تبلیغ حجاب و عفاف قرار داده اند.

گفتنی است؛ این مجموعه مستند روایت بازسازی شده خاطرات هلمت ویدمن روزنامه نگاری آلمانی است که قبلا در دانشگاه سوربن فرانسه با محمد مستندساز ایرانی هم دانشگاهی و رفیق بوده اند که پس از نامه و دعوت مقام معظم رهبری از جوانان اروپایی و آمریکای شمالی مبنی بر شناخت اسلام از طریق منابع اصیل و بدور از سانورها و تحریفات رسانه های غربی، تصمیم می گیرد به ایران سفر کند تا ضمن آشنایی با سرزمین کهن ایرانی و مردمان متمدن کشورمان، با اسلام و مسلمانان خارج از قاب رسانه های غربی آشنا گردد.

حضور ویدمن در ایران مصادف می شود با دوران تولید محمد و گروهش برای ساخت مجموعه مستندی پیرامون تبلیغ و سبک زندگی، از همین رو ویدمن با این گروه همراه می شود تا علاوه بر بازدید از نقاط مختلف کشورمان، به دنبال پاسخی برای سئوالات و شبهاتی که در ذهن دارد باشد.

در طول تولید این مجموعه برنامه بیش از 100 مبلغ نمونه کشور و کارشناسان دینی و طلاب هنری بصورت مستمر و مقطعی همکاری داشته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها