أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۲۹۰۳
زمان انتشار: ۰۱:۴۵     ۰۷ تير ۱۳۹۴
سخنگوی قوه قضائیه بازداشت دو معاون احمدی نژاد را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در حاشیه مراسم بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) که عصر شنبه با حضور رئیس قوه قضائیه در مرقد مطهر امام راحل برگزار شد در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد شایعه دستگیری ملک زاده معاون رئیس جمهوری سابق، گفت: خبر را تکذیب می کنم.

وی همچنین در مورد شایعه دستگیری مسعود زریبافان رئیس سابق بنیاد شهید که برای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به مجلس فراخوانده شد، افزود: این فرد دستگیر نشده است.

به گزارش مهر، روز گذشته خبر دستگیری این دو معاون دولت دهم در فضای مجازی منتشر شد.

محسنی اژه ای همچنین در جمع خبرنگاران گفت: عده ای می خواهند در دستگاه قضا اعمال نفوذ کنند و برخی هم این اعمال ها را از طریق رسانه انجام می دهند که اگر حرف آنها انتقاد باشد می پذیریم اما اگر این انتقادات خارج از قانون باشد، به نفع آنها نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها