کد خبر: ۳۲۷۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۸ دی ۱۳۹۰
رسانه هاي وابسته به ضدانقلاب معتقدند جبهه اصلاحات كاملا با اپوزيسيون برانداز آميخته شده و بنابراين بايد تعارفات را در اين زمينه كنار بگذارد.
پايگاه اينترنتي خودنويس به نقل از گروه موسوم به اعلاميه سبز و با اشاره به موضع منافقانه تحريم انتخابات نوشت: ما از همان ابتدا پيش بيني مي كرديم كه جبهه اصلاح طلب واقعي و جبهه سرنگوني طلب لاجرم به هم خواهند رسيد و از اين رو ايده تقسيم نيروها در دو جبهه را در تابستان گذشته ارائه نموديم. اكنون ما به وضوح صداي همكاري اين دو حركت را مي شنويم! اتحاد در اپوزيسيون نه در حرف كه در عمل و با تحريم انتخابات شكل مي گيرد.
همزمان، شبكه بالاترين خواستار «شرم زدايي» از فتنه سبز شد و نوشت: جنبش بايد تمام نيروهاي معارض با رژيم اسلامي را زير چتر خود گرد آورد. برچسب هايي مانند مجاهد ]منافقين[ و سلطنت طلب و ضددين باعث ايجاد تفرقه مي شود و گروه هاي عضو جنبش نبايد از اين جهت احساس شرم كنند. رضا ]ربع[ پهلوي و طرفدارانش امروزه در زمره نيروهاي دموكراتيك به شمار مي روند. اصلاح طلباني كه داعيه دموكراسي دارند، نبايد امثال او را كنار بگذارند. اين مهم درباره نيروهاي سازمان مجاهدين ]منافقين[ هم صدق مي كند.
منبع: كيهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها