يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۷۸۵۳
زمان انتشار: ۰۳:۱۰     ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
استقلال بازیکن ۱.۹ میلیاردی دارد
الان موردی بوده که یک میلیارد و 900 با او بسته اند اما می گویند یک میلیارد و 100 بسته ایم. آقایان شفاف سازی کنید. یک روز من گفتم آندو 2 میلیارد می ارزد. لااقل شفاف حرف زدم ولی الان شفاف نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله زاده می گوید از رقم قرارداد بازیکنان استقلال با خبر است و منتظر می ماند تا وزارت ورزش این لیست را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در این باره می گوید: «من لیست قیمت ها را دارم ولی بگذارید چند وقتی بگذرد و خودشان رقم دریافتی ها را بگویند. این اسناد جزو اسناد دولتی است و قطعا انتشار آن برای یکی مثل من تبعاتی دارد. ببینم آقایان پای حرف شان می ایستند و اسناد قراردادها را می دهند؟ مگر در دوره مدیریت بنده لیست پرداختی ها را ندادند؟ الان هم بدهند.»

او یک مثال درباره قرارداد سنگین یکی از بازیکنان استقلال می زند و می گوید: «آقایان شهامت داشته باشید و رقم ها را جابجا نکنید. با یک بازیکن یک میلیارد و 900 میلیون تومان قرارداد بسته اند ولی به دروغ می گویند قراردادمان یک میلیارد و 100 میلیون تومان است. بنده صادقانه رقم قراردادها را می گفتم و این دوستان هم رقم ها را درست بگویند.»

ولی در دوره خود فتح الله زاده هم بحث هایی در این زمینه بود: «ببخشید مگر وزارت ورزش لیست دریافتی بازیکنان ما را ندارد؟ این لیست موجود است. آنها را قیاس کنید با لیستی که ما به سازمان لیگ داده ایم. مغایرتی در لیست وجود نداشت. اگر بازیکنی هم بوده که بالاتر از سقف گرفته، با خود سازمان لیگ هماهنگ کرده بودیم. یعنی اینطور نبود که قرارداد بالا و مخفیانه ببندیم. به سازمان لیگ می گفتیم که فلان بازیکن که توانایی اش زیاد است باید قیمت بالاتری بگیرد. یعنی ما کامل آنها را در جریان می گذاشتیم.»

فتح الله زاده ادامه می دهد: «همان لیستی که منتشر شد نشان می داد رقمی که ما در باشگاه ثبت کرده ایم با سازمان لیگ یکی بوده است. ولی الان موردی بوده که یک میلیارد و 900 با او بسته اند اما می گویند یک میلیارد و 100 بسته ایم. آقایان شفاف سازی کنید. یک روز من گفتم آندو 2 میلیارد می ارزد. لااقل شفاف حرف زدم ولی الان شفاف نیست. این بد است که می گوئیم به همه یک میلیارد و 100 داده ایم در حالی که رقم ها متفاوت است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها