أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۷۹۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
معاون وزیر خارجه ایران گفت تهران بر حمایت از محور مقاومت در لبنان و فلسطین تاکید دارد.
به گزارش پایگاه 598 ، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان گزارش داد، معاون وزیر امور خارجه ایران در امور عربی و آفریقایی در مصاحبه اختصاصی با این پایگاه خبری گفت بر حمایت ایران از محور مقاومت تاکید داریم و حزب الله زینت این مقاومت است.

حسین امیر عبداللهیان در ادامه این مصاحبه سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ ژوئیه سال ۲۰۰۶ را به دبیر کل حزب الله و ملت و دولت لبنان تبریک گفت.

وی در ادامه اعلام کرد: فرهنگ و اندیشه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان اسلام و در سایه بیداری اسلامی ادامه دارد.

امیر عبداللهیان افزود با وجود اوضاع کنونی در منطقه و ائتلاف گروه های تروریستی با صهیونیست ها، هر یک از جنگ های ۳۳ در لبنان و جنگ ۲۲ روزه و ۸ روزه و ۵۱ روزه در غزه ثابت کرده اند که تل آویو امروز در دشوارترین روزهای خود قرار دارد و از بحران شدیدی رنج می برد.

معاون وزیر امور خارجه ایران در ادامه بر حمایت جمهوری اسلامی از محور مقاومت تاکید کرد و از جهان اسلام خواست از ملت مظلوم فلسطین حمایت کند.

وی تاکید کرد: حزب الله امروز زینت مقاومت در منطقه است و نقش مؤثر و سازنده ای در مبارزه با تروریسم و کمک به برقراری امنیت در منطقه ایفا می کند.

امیر عبداللهیان در پایان گفت ما از حزب الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی در محور مقاومت به یک شکل حمایت می کنیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها