کد خبر: ۳۳۰۸۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
عضو انجمن انبوه‌سازان با تاأکید بر اینکه در دو سال اخیر رکود بخش ساخت‌وساز مسکن سنگین‌تر شده است، گفت: این وضعیت باعث شده تا بسیاری از انبوه‌سازان قید این کار را بزنند و خانه‌نشین شوند.
 به گزارش پایگاه 598، حمید بابازاده اظهار کرد: در دو سال گذشته بخش ساخت و ساز مسکن کشور با افت کاری مواجه بوده و بازار سنگین‌تر از قبل شده است.

وی با بیان این‌که رکود کاری باعث کاهش شدید ساخت و ساز شده است در رابطه با دلایل بروز این وضعیت تصریح کرد: متأسفانه همه چیز از مسائل اقتصادی گرفته تا غیراقتصادی کشور به مسائل سیاسی کلان گره زده شده است و به نظر می‌رسد تا این مسائل حل و فصل نشود، مشکلات برطرف نمی‌شود.

وی با بیان این‌که در این صورت می‌توان انتظار ورود سرمایه‌گذاران به بخش ساخت و ساز را داشت، گفت:‌ در صورت آزاد شدن پول‌های بلوکه شده کشور و یک مدیریت قوی می‌توان امیدوار بود که وضعیت اقتصادی و همچنین بخش ساخت و ساز رونق بگیرد.

عضو انجمن انبوه‌سازان با بیان این‌که تحریم بانک‌های ایرانی و مسائل مربوط به جابه‌جایی پول از جمله مشکلات موجود است که عملکرد انبوه‌سازان را تحت تأثیر قرار داده، افزود: در حال حاضر بسیاری از انبوه‌سازان قید کار را زده‌ و خانه‌نشین شده‌اند. باید فعلاً این وضعیت را تحمل کنیم تا وقتی که وضع اقتصادی کشور بهبود یابد.

بابازاده با بیان "مدت‌هاست با کشورهای توسعه یافته رابطه اقتصادی نداریم" بیان کرد: در صورتی که تحریم‌ها برداشته شود بسیاری از ایرانی‌های مقیم خارج کشور می‌توانند به توسعه و آبادانی ایران کمک کنند، متأسفانه در سال‌های اخیر فقط با یک سری کشورها آن هم به‌صورت تحمیلی مراوده اقتصادی داشته‌ایم.
منبع : خبر گزاری تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها