يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۱۴۱۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
بانک پاسارگاد با اختصاص بیش از 1.2 میلیارد تومان پاداش به هیئت مدیره، رکورد پرداخت پاداش را در میان بانک‌های کشور شکست.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که تا قبل از برگزاری مجمع عمومي ساليانه بانک پاسارگاد، بالاترین پاداش اختصاص‌یافته به هیئت مدیره بانک‌ها مربوط به بانک اقتصاد نوین با 990 میلیون تومان بود، بانک پاسارگاد این رکورد را جابجا کرد.

بر اساس تصميمات مجمع عمومي عادی ساليانه صاحبان سهام بانک‌های مختلف برای سال مالي منتهي به 29 اسفند 1393، ارقام قابل توجهی برای پاداش هیئت مدیره بانک‌ها در نظر گرفته شده است.

بانک پاسارگاد با پرداخت میلیاردی، رکورد پاداش هیئت مدیره بانک‌ها را زد

تا پیش از برگزاری مجمع عمومی سالیانه بانک پاسارگاد، بالاترین پاداش هیئت مدیره بانک‌ها مربوط به بانک‌های خاورمیانه و اقتصاد نوین بود که نزدیک به یک میلیارد تومان پاداش دادند.

اما در مجمع عمومی بانک پاسارگاد، پاداش هیئت مدیره رقم یک میلیارد و 223 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شد تا با وارد شدن به ارقام میلیاردی، رکورد پاداش‌های بانک‌ها شکسته شود.

بانک پاسارگاد همچنین حق جلسه اعضای غیرموظف هیئت مدیره خود را ماهانه یک میلیون و 680 هزار تومان برای حداقل 4 جلسه در ماه تصویب کرده است.

لازم بذکر است که در شرایط رکود و در حالی که در سال 93 اکثر بنگاه های اقتصادی، سودی به سهامداران خود پرداخت نکردند و بسیاری از کارگاه های تولیدی در شهرک های صنعتی در حالت تعطیل و نیمه تعطیل قرار داشتند و بعد از کاهش نرخ سود بانکی هم، برخی بانک ها در نامه نگاری به بورس از ضرر بانک‌ها با این اقدام بانک مرکزی گفته بودن، اما عملکرد مجامع برخی بانک ها و پرداخت های چند صدمیلیونی به هیات مدیره این بانک ها از خبرهایی دیگر حکایت دارد!

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها