کد خبر: ۳۳۱۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۱ دی ۱۳۹۰
هافبک سپاهان پس از عمل جراحي از روحيه خوبي برخوردار است و اين روزها در منزل شخصي‌اش در اصفهان استراحت مي‌کند و به شدت پيگير وضعيت همبازيانش در اردوي کيش است.
 جمشيديان هفته گذشته بالاخره پس از سال‌ها تحمل مصدوميت زير تيغ جراحان قرار گرفت تا حدود ۲ ماه از ميادين دور شود. اين هافبک سپاهاني‌ها که تا دو هفته ديگر بايد به صورت مطلق استراحت کند، به زودي فيزيوتراپي را آغاز مي‌کند و پيش از آغاز دور جديد مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به شرايط ايده‌آل خود مي‌رسد؛ جمشيديان در گفتگو با ايمنا پيرامون وضعيت خودش مي‌گويد: خوشبختانه عمل خوبي داشتم و تا ۲ هفته ديگر استراحت مطلق مي‌کنم و از هفته سوم با فيزيوتراپي به شرايط مناسب باز مي‌گردم بنابراين حدود يک ماه ديگر نرم دويدن را آغاز مي‌کنم.
وي در مورد عمل جراحي‌اش مي‌گويد: من نزديک به ۶ سال با اين مصدوميت دست و پنجه نرم مي‌کردم اما امسال بلاخره با مشورت با مربيان، کادر پزشکي و مديرعامل باشگاه تن به عمل جراحي دادم و اميدوارم خيلي زود به شرايط ايده‌آل باز گردم.

هافبک سپاهاني‌ها تصريح مي‌کند: عمل جراحي من زير نظر يکي از بهترين پزشکان ايراني دنيا صورت گرفت و خوشحالم که عمل جراحي من با موفقيت همراه بود؛ در تماس‌هايي که با بازيکنان تيم دارم، متوجه شدم که شرايط تيم در حال حاضر ايده‌آل است و مطمئنم که تيم ما هنوز يکي از مدعيان اصلي قهرماني است.
وي در مورد بازي روز جمعه سپاهان مقابل استقلال تهران اضافه مي‌کند: بارها گفته‌ام که نبود مجيدي براي استقلال بسيار مهم است زيرا بخواهيم يا نخواهيم، مجيدي بهترين بازيکن ۲، ۳ سال اخير ايران بوده و غيبت او در استقلال تاثير قابل توجهي خواهد داشت و مطمئنا استقلال با نبود مجيدي مقابل سپاهان قدرت هميشگي‌اش را ندارد.
جمشيديان اضافه مي‌کند: هر دو تيم براي بازي روز جمعه در نهايت آمادگي خود قرار دارند و به نظر من اين بازي قهرمان مسابقات ليگ برتر را مشخص مي‌کند چراکه اگر استقلالي‌ها پيروز شوند، راه خود را از بقيه تيم‌ها جدا مي‌کنند و اگر سپاهان پيروز ميدان شود، به جام قهرماني نزديک تر مي‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها