کد خبر: ۳۳۱۷۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
مدیر بورس منطقه ای سیستان و بلوچسستان گفت: در طول یک هفته فعالیت این مجموعه اقتصادی 2 میلیون و 247 هزار و 152 سهم و حق تقدم به ارزش بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال از میان 46 شرکت داد و ستد شد.
به گزارش پایگاه 598، روز پنجشنبه در تالار بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان، سوگل هیراد اظهار داشت: از مجموع سهام معامله شده 60 درصد به خرید و بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

وی تعداد کدهای معامله جدید را هشت عدد ذکر کرد و گفت: بیشترین ارزش معامله مربوط به اوراق گواهی سپرده لیزینگ رایان سایپا به ارزش بیش از یک میلیارد ریال بوده است.


وی افزود: چهار شرکت برتر این هفته از لحاظ داد و ستد شامل اوراق گواهی سپرده لیزینگ رایان سایپا، ایران خودرو دیزل، بانک تجارت و پتروشیمی کرمانشاه بود.


بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان بیست و دوم آذر 1383با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد. 


تالار بورس استان در آغاز فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری آغاز کرد و هم اکنون دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است. 


این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است .

منبع:ايرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها