کد خبر: ۳۳۲۱۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
سرپرست تیم استقلال گفت: «حضور کرار در زمین نظر کادر فنی است و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند.»
به گزارش پایگاه 598، منصور پورحیدری در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «در وهله اول به تیم ذوب آهن تبریک می گویم. ما در نیمه اول فرصت هایی را داشتیم استفاده نکردیم. فکر می کنم ما سرعت لازم را در این بازی نداشتیم و همین باعث شد نیمه دوم تمرکز کافی را از دست دهیم و نتیجه را واگذار کنیم.»

 

وی ادامه داد: «با مربیان جلسه خواهیم گذاشت تا بدانیم مشکل تیم کجاست و اینکه چرا ما در هر سه بازی گذشته در اواسط نیمه دوم دچار افت می شویم. ما روز گذشته اصلا خوب نبودیم و همین مشکل در نیمه دوم به ما ضربه زد.»

 

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه انتقاداتی نسبت به حضور پروپجیچ در ترکیب اصلی استقلال وجود دارد، تصریح کرد: «شاید این مساله هم تاثیرگذار بوده باشد اما باید بگویم در تیم ما در بازی روز گذشته هم بهم ریختگی وجود داشت و همین باعث شد نتوانیم شادابی لازم را داشته باشیم. دیروز فقط رحمتی یکی از روزهای خوبش بود و به او تبریک می گویم.»

 

وی درباره اینکه انتقادهایی به حضور کرار در تیم استقلال و حضور وی در میدان می شود ادامه داد: «حضور کرار در زمین نظر کادر فنی است و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند. کرار بازیکن خوبی است و برای هماهنگ شدن با تیم نیاز به زمان دارد.»

 

سرپرست استقلال درباره اینکه جهانیان عضو هیات مدیره اعلام کرده مظلومی باید در جلسه هیات مدیره پاسخگوی باخت باشد، گفت: «به هر حال هر کس نظری دارد و ایشان هم از باخت ناراحت شده است. درست است مسئولین باید پاسخگو باشند اما باید بگویم روز گذشته روز استقلال نبود و این را هم باید در نظر بگیریم که این تیم از صفر شروع کرده و تغییرات زیادی داشته است. از نظر من مشکلی وجود ندارد. ما به هیات مدیره می رویم و صحبت می کنیم اما نباید با یک باخت همه به هم بریزند.»

 

پورحیدری در پایان درباره اظهارات پیروانی که به صورت غیرمستقیم از صحبت های او علیه کی روش انتقاد کرده، گفت: «او نظرش را گفته است اما من هیچ صحبتی را در این باره نمی کنم. من به خودم قول داده ام دیگر هیچ وقت درباره کی روش صحبت نکنم.»

منبع : کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها