کد خبر: ۳۳۲۳۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
نمایندگان مجلس دولت را موظف کردند برای تامین بخشی از منابع لازم جهت اجرای طرح‌های توسعه و نگهداری شبکه‌های روستایی و تولید برق تجدیدپذیر، عوارض مصرف هر کیلووات ساعت برق را در بودجه سالانه پیش‌بینی کند.
به گزارش پایگاه 598، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان جزئیات طرح حمایت از صنعت برق کشور را مورد حمایت قرار دادند.

وکلای ملت در ماده 5 این طرح دولت را موظف کردند، برای تامین بخشی از منابع لازم جهت اجرای طرح‌های توسعه و نگهداری شبکه‌های روستایی و تولید برق تجدیدپذیر و پاک عوارض مصرف هر کیلووات ساعت برق را در بودجه سالانه پیش‌بینی کنند. وجوه حاصل شده به حساب شرکت توانیر نزد خزانه‌داری کل کشور واریز و صددرصد آن بابت کمک به اجرای طرح‌های مذکور اختصاص می‌یابد. منابع مذکور به عنوان درآمد شرکت‌های ذیربط محسوب نمی‌شود.

نمایندگان در ماده 7 این طرح نیز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را موظف کردند، اعتبار لازم برای پرداخت مابه‌التفاوت قیمت فروش تکلیفی انرژی برق و انشعاب با قیمت تمام شده (مورد تایید سازمان حسابرسی) و همچنین معافیت‌های قانونی اعمال شده برای هزینه‌های انشعاب را در بودجه سنواتی کل کشور پیش‌بینی و در فواصل زمانی سه ماهه به وزارت نیرو پرداخت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها