کد خبر: ۳۳۴۱۴۲
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
رئیس سازمان بسیج سازندگی از اعزام یک میلیون و 200 هزار بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم تا پایان سال خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار نعمان غلامی در حاشیه اعزام نخستین گروه از اردوهای بسیجیان به مناطق محروم گفت: همه کارکنان ستاد بسیج از امروز در قالب 50 گروه جهادی به مناطق محروم در 11 استان کشور اعزام می شوند.

وی افزود: این اردوها یک هفته ای تا دو ماه ادامه خواهد داشت و بسیجیان در کنار خدمات عمرانی همچون راه سازی و آب رسانی و ساخت مدرسه و مسجد، به ارائه برنامه های فرهنگی همچون برگزاری کلاس های آموزشی و دیدار با خانواده های شهدا خواهند پرداخت.

سردار غلامی اضافه کرد: گروه های تخصصی بسیج مانند (فاوا) در کنار فعالیت های اردو موضوع های تخصصی مانند مشکلات دیجیتالی مناطق محروم را نیز پی گیری می کنند.

وی بابیان اینکه سال گذشته یک میلیون و 55 هزار بسیجی به اردوهای جهادی اعزام شده اند، گفت: اعزام بسیجیان به اردوهای جهانی برای ارتقای فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی امسال نیز ادامه دارد.

سردار غلامی با بیان اینکه اردوهای جهادی برای گروه های تخصصی مختلف برگزار می شود، افزود: تابستان امسال 617 گروه پزشکی که در برخی از آنها تا 120 بسیجی مشارکت داشتند به مناطق محروم اعزام شدند و خدمات مختلف دندانپزشکی و پزشکی را ارائه کردند.

وی اضافه کرد: امسال برای نخستین بار از روش ایمپلنت فوری دندان در مناطق مرزی استفاده شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها