کد خبر: ۳۳۵۰۶۸
زمان انتشار: ۰۸:۳۳     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
بیانات شفاف رهبر معظم انقلاب یک «نقشه راه» حقیقی اسلامی را در مقابل نقشه راه صهیونیستی «اسلام تکفیری» ترسیم می کند؛ الزامات این نقشه راه «دفاع از تمامیت ارضی عراق و سوریه» ، «پرهیز از تشدید اختلاف در دنیای اسلام»، و جهاد فی سبیل الله برای مقابله با نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا به منطقه و به ویژه کشورمان است.

به گزارش پایگاه 598، رهبران مهم جهان به ندرت راهبرد خویش را در کمال شفافیت با عموم مردم بازگو میکنند، لیکن یار خراسانی ما چنین نیست. ایشان شیوا و رسا ایده و اندیشه های خویش را با مردم در میان میگذارند.

 این سیره امامان معصوم علیهم السلام و سنت انقلاب اسلامی است که امامش «نقشه راه» را از همان آغاز راه با دوست و دشمن در میان می گذاشت. بیش از نیم قرن از آغاز نهضت حضرت امام خمینی می گذرد و از همان روز نخست، همه می دانستیم در این راه آمریکای جهانخوار و صهیونیزم غاصب دشمنان قسم خورده ما هستند؛ حتی اگر در پس چهره ظاهرا صلح آمیز توافق پنهان شده باشند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در دیدار با بزرگان مجمع جهانی اهل ‌بیت علیهم السلام و اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی جهان «نقشه راه» مبارزه با نقشه‌های استکبار در منطقه را نشان دادند. در ماه های گذشته و تحت تاثیر توهمات ناشی از پیش نویس توافقی هسته ای - که تازه اگر کنگره آمریکا و مجلس ما تصویبش کنند باز هم توافقی کاملا موضوعی و نه کلی است ـ با نزدیک شدن به مهلت نهایی 1+5 برای توافق با ایران، برخی از تحلیلگران دچار این باور غلط شده بودند که به قول معروف جمهوری اسلامی ایران با توافق وین، شفاهاً و پنهان با کدخدا بسته است و لاجرم هر تحولی در منطقه از یمن گرفته تا سوریه، تعبیر به این می شد که آمریکای در حال بازنشستگی از مقام ابرقدرتی، در حال همراه کردن ایران استکبارستیز با خود است.

 آمریکایی ها در چنین فضای وهم آلودی فرصت را برای شتاب بخشیدن به جولان خود و نوکران دست نشانده شان در منطقه فراهم دیدند به این خیال که منادیان انقلاب اسلامی همانند برخی چهره های داخلی مست رؤیابافی پس از توافق شده اند و این گونه بود که از حوالی عید فطر (و اعلام توافق هسته ای با 1+5 در روز 23 تیر)، شاهد روندهایی نگران کننده در منطقه بوده ایم. در این مدت در عراق شاهد یک فتنه سیاسی دیگر نظیر آنچه پیش از هجوم داعش رخ داد هستیم که عملیات پاکسازی الانبار را هم مختل کرده است، در افغانستان تروریست های بومی طالبان در حال تضعیف به نفع تکفیری های داعش هستند که مستقیما از واشنگتن و لندن دستور می گیرند، دامنه حملات تروریستی داعش برای نخستین بار به شیخ نشین های ظاهرا امن حاشیه خلیج فارس (کویت) و خود حکومت ریاض کشیده شد.

نهیب جهادی رهبر بزرگوار انقلاب به خواب زدگان برای بیرون آوردن شان از توهم فعلی و به منزله کشیدن ترمز غائله منطقه ای «تفرقه بینداز و حکومت کن» با ویرایش آمریکایی بود.

 
سعودی ها و اماراتی ها حمله وسیعی به جنوب یمن- اعم از مستقیم و نیابتی با همکاری آمریکا، اسرائیل و فرانسه -آغاز کرده اند، تکفیری های شام جبهه هایی جدید در شمال سوریه گشودند و امارت ضد اسلامی عراق و شام نیز در حال رساندن خود به مرز لبنان با سوریه است؛ همزمان در حالی که تعداد ترورها در ترکیه بالا می گیرد، آنکارا به عنوان بزرگ ترین حامی لجستیکی داعش در منطقه با حمله به مبارزان کرد شمال عراق و سوریه آن ها را به نفع تکفیری ها ضعیف می کند و دست آخر این که بلافاصله پس از استقرار جنگنده های آمریکا در پایگاه اینجرلیک ترکیه به بهانه سهولت هدف قرار دادن داعش در خاک سوریه، ژنرال اودیرنو رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعتراف می کند جنگ با داعش به بن بست رسیده و تجزیه و تقسیم عراق - و چه بسا سوریه- تنها راه حل آینده است!

اما تقسیم عراق و سوریه بخشی ازهمان نقشه راه معوج و مزورانه تقسیم خاورمیانه بزرگ بوده است که صهیونیست های گرداننده غرب برای ملل اسلامی کشیده اند و از سال 2001 به موازات عملیات پرچم دروغین 11 سپتامبر، آن را توسط سرهنگ رالف پیترز آمریکایی به شکلی عملیاتی ترسیم کرده اند. نقشه ای که بوش عملیاتی اش کرد و اوباما به دنبال رسمیت بخشیدن به آن است. سرویس های اطلاعاتی غرب، داعش را برای همین پرداختند و به جان مردم منطقه انداختند و به همین خاطر است که اسرائیلی های به وحشت افتاده از نهضت بیداری اسلامی، حالا علنا تروریست های تکفیری را «هدیه آسمانی» می خوانند.

اما نهیب جهادی رهبر بزرگوار انقلاب به خواب زدگان برای بیرون آوردن شان از توهم فعلی و به منزله کشیدن ترمز غائله منطقه ای «تفرقه بینداز و حکومت کن» با ویرایش آمریکایی بود. بیانات شفاف ایشان یک «نقشه راه» حقیقی اسلامی را در مقابل نقشه راه صهیونیستی «اسلام تکفیری» ترسیم می کند؛ الزامات این نقشه راه «دفاع از تمامیت ارضی عراق و سوریه» ، «پرهیز از تشدید اختلاف در دنیای اسلام»، «دست دوستی و برادری دراز کردن به سوی همه ملت های اسلامی اعم از شیعه و سنی» و سرانجام جهاد فی سبیل الله در به کار گرفتن همه توان بالای جمهوری اسلامی برای مقابله با نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا به منطقه و به ویژه کشورمان است. از فتوای جهاد حضرت ایشان، یک معنا بیشتر مستفاد نمی شود: دوباره وقت جهاد با کدخداست.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها