کد خبر: ۳۳۶۵۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
‌شب گذشته طوفانی با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت غرق‌آ‌باد را در نوردید و بیشترین سرعت وزش باد در استان مرکزی را به ثبت رساند.


به گزارش پایگاه 598، غلامرضا مرادی سرپرست واحد پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی - درخصوص طوفان دیشب و وزش باد شدید در استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و همچنین اطلاع‌رسانی‌هایی که در خصوص وزش باد شدید و طوفان در برخی نقاط استان داده شده بود، شب گذشته سرعت وزش باد در اراک به 65 کیلومتر بر ساعت رسید.

وی با اشاره به اینکه در غرق‌آباد شاهد وقوع وزش باد با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت بودیم که بیشترین سرعت وزش باد در استان به ثبت رسید، افزود: امروز نیز وزش باد شدید در بعدازظهر در استان پیش‌بینی‌شده است و احتمال می‌رود در برخی نقاط سرعت باد به بیش از 80 کیلومتر بر ساعت برسد.

مرادی درخصوص میزان بارندگی شب گذشته در استان گفت: بیشترین میزان بارندگی در فرمهین به میزان 2.5 میلی‌متر به ثبت رسید و پس از آن آشتیان با 2.2 میلی‌متر و خمین با 1.8 میلی‌متر بارش بیشترین میزان بارش باران را به خود اختصاص دادند.

وی میزان بارش باران شب گذشته در اراک را 0.4 میلی‌متر عنوان کرد.

سرپرست واحد پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی در خصوص وضعیت هوا اضافه کرد: امروز نیز در بعدازظهر شاهد افزایش ابر خواهیم بود و احتمال وقوع رعد و برق و وزش باد شدید و متعاقبا گردوغبار نیز می‌رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها