أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۹۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
فرماندار میاندورود از تشکیل مراحل اولیه نشست‌های تصمیماتی برای حضور رئیس جمهور در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، ارسطو قادری شامگاه دوشنبه در نشست هفته دفاع مقدس با اشاره به سفر ریاست جمهوری به مازندران، گفت: مراحل اولیه سفر رئیس جمهور به میاندورود انجام شد.

وی افزود: برای مقدمات این سفر همه روسای ادارات و دستگاه‌ها موظف شدند پای کار باشند زیرا ورود و خروج هیئت دولت به مازندران در شهرستان میاندورود انجام می‌شود.

قادری با اشاره به نظافت عمومی مسیر راه شهرستان میاندورود، بیان کرد: برای حفظ بهتر فضای عمومی موظف هستیم که نظافت عمومی مسیر را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار میاندورود با اشاره به هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: شعاری که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی اعلام شد را می‌توان در زمان دفاع مقدس به روشنی مشاهده کرد زیرا کسانی که در جنگ حضور داشتند نسبت به یکدیگر وفادار بودند.

قادری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر خاص نیست، افزود: همان‌طور که در دفاع از جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌ها از همه اقشار حضور داشتند پس هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر محدود نیست بلکه متعلق به همه آحاد جامعه است.

این مقام مسئول هفته دفاع مقدس را پاسداشت ارزش‌ها و دفاع از فرهنگ اسلامی دانست و ادامه داد: بزرگداشت سالانه هفته دفاع مقدس پاسداری از ارزش‌ها و دفاع از فرهنگ اسلامی است که به عنوان مناسبت ملی تلقی می‌شود تا به تمام کسانی که در جنگ حضور نداشتند فرهنگ دفاع از جمهوری اسلامی را نشان دهد و برای نسل‌هایی که حضور داشتند این فرهنگ را یادآوری کند.

فرماندار میاندورود به وظیفه سنگین سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه به عنوان بازوی پرتوان رهبری نقش مهمی در مدیریت نیروی مردمی بسیج دارد و همه مسئولیت و کارهای اجرایی بر دوش سپاه است که باید هفته دفاع مقدس نهادینه شود و همه مدیران دستگاه اجرایی، مردم و جوانان در آن حضور فعال داشته باشند زیرا در هشت سال جنگ تحمیلی، فرهنگ شهادت و ایثارگری را به‌دست آوردیم و باید این ارزش‌ها را حفظ کنیم.


منبع: تسنیم

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
نیاد بهتره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها