يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۹۴۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
عناوین و محورهای تبلیغی روزهای سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» توسط ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598، عناوین و محورهای تبلیغی روزهای سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» توسط ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد. هفته دفاع مقدس از سه‌شنبه 31 شهریور ماه آغاز شده و تا سه‌شنبه هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

عنوان روز اول, 31 شهریور: «نیروهای مسلح، سلحشوری، پایمردی». محور تبلیغ: «روز رژه نیروهای مسلح  و نمایش توانمندی و نوآوری در صنعت علمی و دفاعی کشور».

عنوان روز دوم، اول مهر: «روحانیت، علم و دانش‌پژوهی، سربازان». محور تبلیغ: «روز عرفه و توجه به معنویت، عبادت، تجلیل از نقش و جایگاه روحانیت در دفاع مقدس، پاسداشت سربازان، حضور دانش آموزان و دانشجویان در عرصه علم و دانش و روز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه».

عنوان روز سوم، دوم مهر: «شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی». محور تبلیغ: «روز عید سعید قربان، روز ایثار و از خود گذشتن و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و روز غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهددا و دیدار از جانبازان».

عنوان روز چهارم، سوم مهر: «معنویت، زنان، خانواده و سلامت». محور تبلیغ: «حضور پرشور در نماز جمعه، تجلیل از نقش زنان در دفاع مقدس، توجه ویژه به نقش خانواده و تربیت فرزندان و ترویج  ارزش‌های دینی و سبک زندگی اسلامی و همچنین سلامت جسم و روان با ورزش همگانی».

عنوان روز پنجم، چهارم مهر: «دفاع همه جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف»، محور تبلیغ: «توجه دادن جوانان به بصیرت افزایی و حفظ غرور ملی در پیشبرد کشور، اهمیت به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل، پرداختن به پشتیبانی و حمایت مردم و اصناف از جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس».

عنوان روز ششم، پنجم مهر: «ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان، پیشکسوتان»، محور تبلیغ: «تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر آبادان و گرامی‌داشت سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) و تجلیل از رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس».

عنوان روز هفتم، ششم مهر: «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و بیداری اسلامی و استکبار ستیزی». محور تبلیغ: «تبیین نقش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، رهبری، وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی به عنوان الگوی نهضت‌های مقاومت و پایداری و بیداری اسلامی».

عنوان روز هشتم، هفتم مهر: «فرماندهان، عزت‌مداران، حماسه آفرینان». محور تبلیغ: «سالروز شهادت فلاح، فکوری، نامجو، کلاهدوز، جهان آرا و نکوداشت فرماندهان شهید.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها