أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۹۴۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
یک سند جدید حکایت از رو شدن دومین برد 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال دارد.
به گزارش پایگاه 598، پس از اظهارات علی فتح الله زاده مبنی بر 8 تایی پرسپولیس مقابل استقلال و حواشی به وجود آمده حالا یک سند رو شده مبنی بر اینکه پرسپولیس یک بار دیگر به استقلال 6 گل زده است.

 

سندی که از مجله دنیای ورزش آن سال ها بریده شده است. در این گزارش به مسابقه پرسپولیس با جمعی از بازیکنان استقلال اشاره شده که با حضور ۱۰ هزار تماشاگر و سرپرست سازمان تربیت بدنی برگزار شده و جالب این جاست برای جلوگیری از حواشی و اعتراض مسئولان باشگاه نام تیم استقلالی‌ها توسط پرویز ابوطالب "پله" انتخاب شده است!

 

ابوطالب به قدری به پله علاقه مند بود که نام فرزند خود را نیز پله گذاشته است. زمین بازی مذکور که به صورت ۹ به ۹ برگزار شده واقع در پشت بیمارستان میدان امام حسین(ع) بوده.

 

از نکات دیگر این گزارش بازی جا افتادن نام پرویز قلیچ خانی در ترکیب استقلال است که به اشتباه از سوی دنیای ورزش نام غلامحسین مظلومی برده شده است. گلزنان پرسپولیس در این بازی ناصرمحمدخانی (۳ گل)، علی پروین، محمد مایلی کهن و حمید درخشان عنوان شده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مش نعمت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
این هم جعلی هست ! چون غلامحسین مظلومی و پرویز قلیچ خانی همدوره ناصر ممدخانی و حمید درخشان نبودند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
لنگی فوتوشاپی
پاسخ
مهدی آبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
لنگیا جز یه 6بدون مدرک که میگن مال زمان پدراشونه چیز دیگری ندارن اما استقلال بزرگ که با 2قهرمانی 2نایب قهرمانی و 3بار سومی تو آسیا افتخار کشورمونه باید برا این افتخارات واقعی و سوبله چوبله و 4نشون دادن فرهاد تو بازی الغرافه به لنگیا بزرگداشت بگیرن که لنگیا بدونن افتخار یعنه چی و فرق تیم با هویت و بی هویت رو بفهمن و به امید اینکه زودتر 8تایی ها هم مثل سوبله چوبله همه گیر بشه 444488888888
پاسخ
سعیدازگرگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
تاحالافکرمیکردم پرسپولیس تیم بزرگیه ازوقتیکه بحث 8تایی پیش امده فهمیدیم اینهاواقعا غیراز6 هیچی نیستن تاجاییکه برادفاع ازخود6دوم روکردن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
لنگ یک تیم بی شخصیت و بی فرهنگ وبدون افتخار و پوچ و ته جدولیست که جز کری خوندن اونم درباره اتفاق 60 سال پیش هیچ حرف دیگه ای نداره
علی
ESTONIA
۱۵:۲۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
لنگ پاره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها