يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۹۸۱۸
زمان انتشار: ۰۲:۱۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین نفت تهران و الاهلی با برتری نماینده امارت در مجموع 2 دیدار و حذف شاگردان منصوریان خاتمه یافت.
به گزارش پایگاه 598، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 55 دقیقه نفت تهران نماینده کشورمان مقابل الاهلی قرار گرفت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی خاتمه یافت.

نیمه دوم با گلزنی الاهلی آغاز شد اما دقایقی بعد امیری یکی از دو گل را پاسخ داد تا نتیجه 2 بر یک شود اما در نهایت الاهلی امارات در مجموع با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

گل‌های بازی را لیما در دقیقه 26، احمد خلیل در دقیقه 47 برای الاهلی و وحید امیری در دقیقه 50 برای نفت به ثمر رساند.

داور بازی به بیرانوند، عباس بوعذار، سید جلال حسینی  و پیام صادقیان و کارلوس سانتوس از نفت و اورتون از الاهلی کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 59 عزتی جای خود را به سیامک کوروشی داد و در دقیقه 62 پیام صادقیان به جای آرش رضاوند راهی میدان شد و در نهایت منصوریان در سومین تعویض خود مهدی مومنی را جایگزین عباس بوعذار کرد.

دیدار رفت در تهران با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی خاتمه یافته بود.

دو تیم با این نفرات بازی را آغاز کردند:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، مهدی شیری، عباس بوعذار، ارسلان مطهری، وحید امیری، رضا علییاری، سانتوس، نانگ و آرش رضاوند یازده بازیکن اصلی منصوریان در این دیدار هستند.

همچنین ترکیب تیم فوتبال الاهلی به این شرح است: سالمین، الفردان، ولید عباس، اسماعیل الحمادی، اورتون، لیما، احمد خلیل، احمدعشوری، وون کیون وون، عبدالعزیز هیکل، ماجد حسن.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها