امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۹۸۲۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
از شبکه یک ببینید
تهیه کننده برنامه خاطره از پخش تصویر اولین حضور شهریار در تلویزیون و گزارش اولین روز تحصیلی مربوط به مهر سال 1358 در برنامه خاطره 26 شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، «لعیا عباس میرزایی» تهیه کننده برنامه «خاطره» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس از بازپخش تصویر اولین حضور شهریار مربوط به حدود چهار دهه قبل در تلویزیون در برنامه خاطره خبر داد و گفت: این تصویر، تصویری سیاه و سفید است که در آن استاد شهریار به زبان آذری شعر می خواند و به فارسی ترجمه میکند.

وی ادامه داد: همچنین ما در خاطره بیستم شاهد تصاویری مربوط به قسمتی از شعر خوانی خالق حیدر بابا در سالهای 61 و 67 خواهیم بود.

عباس میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه خاطره به پخش آرشیو غنی و کمتر دیده شده صدا و سیما مربوط به دهه پنجاه، شصت و هفتاد می پردازد، عنوان داشت: علاوه بر تصویر شهریار، بخشی از یک گزارش خبری مربوط به بازگشایی مدارس در تاریخ اول مهر سال 1358 یعنی اولین روز تحصیلی در جمهوری اسلامی ایران که تنها یکبار از خبر در همان تاریخ پخش شده تصویر بعدی برنامه خاطره است.

وی اظهارداشت: این گزارش شامل مصاحبه با دانش آموزان، مسئولین مدارس و فروشنده های لوازم تحریر و پخش کننده های کتاب درسی است. کیفیت تصویر نگاتیو و رنگی است.

این تهیه کننده تاکید کرد: پخش گزارش های خبری و تصاویر خبرنگاران و گویندگان خبر در دهه شصت بنا به تاکید مدیر محترم شبکه آقای دکتر احسانی از بخش های اصلی برنامه خاطره است که مورد توجه و استقبال بینندگان برنامه قرار گرفته است.

تهیه کننده برنامه خاطره در ادامه از پخش بخشهایی از فیلم سینمایی کنار برکه ها به کارگردانی یدالله نوعصری با بازی حسین محجوب و فرزانه کابلی خبر داد و گفت: این فیلم سینمایی در سال 68 به عنوان فیلم سینمایی یک روز جمعه عصر بعد از اکران در سینماها از شبکه یک پخش شده است.از قلم شما، مستند مکه ، فتو انیمیشن رضا کوچولو از دیگر بخش های خاطره 26 شهریورماه خواهند بود.

برنامه «خاطره» پنجشنبه ها ساعت 19:40 از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن نیز جمعه ها ساعت 17:40 به روی آنتن می رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها