أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۹۸۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از راه های خروج از رکود و توسعه و رشد اقتصادی کشورها توجه به ظرفیت کارآفرینی است.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی خسروتاج امروز (سه شنبه) در دومین همایش بین المللی نقش زنان در توسعه پایدار افزود: تجربه فضای اقتصاد و بازرگانی غیر دولتی هم همین را نشان می دهد.

رئیس شورای سیاستگذاری دومین همایش بین المللی نقش زنان در توسعه پایدار تاکید کرد: به موازات نوآوری های بنگاه ها در سطح بین المللی و فشردگی پیدا کردن بازار مشتری در این شرایط اقتصادی وقتی به کلید حل معما بر می گردیم برای خروج از رکود هیچ راه حلی جز نوآوری که ریشه در توسعه کارآفرینی دارد به ذهن نمی رسد.

وی با بیان اینکه در اقتصاد کشور ما بیشتر متکی بر مزیت ها و رقابت ها بوده است اضافه کرد: تاکید عمدتا بر این بود که اقتصاد از مزیت های انرژی و چهار فصل آب و هوایی برای تولید و متکی بر بخش توریسم و خلاصه بر منابع طبیعی و انرژی استفاده ببرد.

خسرو تاج ادامه داد: اقتصاد متکی بر نوآوری و کار آفرینی از تئوری های جدید بوده تا با تکیه بر منابع انسانی، اقصادی متکی بر منابع و سرمایه را به اقتصاد متکی به نوآوری و نقش کار آفرینان در میزان موفقیت آن بنگاه ها افزایش دهیم.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح مجموعه سیاست های اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: رشد بهره وری در اقتصاد (تولید، توزیع، مصرف و....)، پس انداز ملی، توازن منطقه ای، کاهش نابرابری های منطقه ای، مزیت های منطقه ای، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، اخلاقی - اجتماعی کشور، ارتقاء ارزش افزوده، پرهیز از خام فروشی باید حتما مد نظر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها