کد خبر: ۳۳۹۸۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
باید دید اسکوچیچ به مانند فرکی بعد از باخت به ذوب آهن می تواند روند تیمش را تغییر دهد.
به گزارش پایگاه 598، تیم دراگان اسکوچیچ در بازی روز گذشته برابر ذوب آهن شکست خورد تا همچنان تیمش در قعر جدول باقی بماند و وضعیتش بدتر از گذشته شود. این در حالی است که فولاد خوزستان و اسکوچیچ به طور جداگانه چنین شرایطی را تجربه کرده اند و با آن به هیچ وجه غریبه نیستند.

دراگان اسکوچیچ در 12 بازی ابتدایی حضورش با ملوان در لیگ برترایران توانست تنها 10 امتیاز را کسب کند و در آستانه ی اخراج قرار گرفت اما پس از آن به یکباره در 5 بازی بعد توانست 15 امتیاز را به دست آورد و یک بازگشت رویایی به لیگ توانست داشته باشد و اسکوچیچ در نهایت توانست بهترین نتیجه ی تاریخ ملوان را کسب کند.

می توان وضعیت کنونی اسکوچیچ و فولاد را مدلی از وضعیت 3 فصل قبل با فرکی دانست.سالی که فرکی جانشین مجید جلالی در فولاد شده بود و در 8 بازی ابتدایی فصل تنها 6 امتیاز کسب کرده بود .شعارهای حیا کن رها کن هایی که اکنون برای اسکوچیچ و مسئولان جدید فولاد شنیده می شود، در سال اول حضور فرکی نیز شنیده می شد.

تیم فرکی در لیگ دوازدهم درهفته ی 8م برابر ذوب آهن در اصفهان شکست و پس از آن توانست 19 بازی بدون شکست را با فولاد داشته باشد.حال باید دید اسکوچیچ نیزمی تواند پس از باخت به ذوب آهن به مانند حسین فرکی به لیگ بازگردد و جواب منتقدین را بدهد یا سرنوشت دیگری برای او در فولاد رقم خواهد خورد.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها