أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۹۹۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
معاون روابط کار وزارت کار با تاکید بر اینکه عرضه و تقاضای نیروی کار بهم خورده است، گفت: رویکردهای روابط کار تغییر یافته است.
به گزارش پایگاه 598، سیدحسن هفده تن با بیان اینکه حوزه روابط کار روان ساز عرصه توسعه اشتغال است، گفت: اگر سیاست های روابط کار به درستی تبیین شده باشد می تواند اشتغال را توسعه دهد. وی با بیان اینکه خروجی کار ما باید در زندگی مردم قابل رویت باشد اظهارداشت:‌ اگر شادابی، ‌نشاط و لذت در زندگی مردم نباشد باید بدانیم که ما درست عمل نکردیم و کشور ایران با منابع طبیعی و منابع انسانی گسترده باید جایگاهی بالاتر داشته باشد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، ‌کار و رفاه با بیان اینکه رویکردهای روابط کار را تغییر داده ایم افزود:‌ یک رویکرد ما نگاه به کارگر بود و حفظ، ‌صیانت، ‌کرامت و ارتقا‌ معیشت نیروی کار اولین و اصلی ترین سیاست ما بوده و هست.

هفده تن تاکید کرد: ما رویکرد توانمندسازی نیروی کار را نیز در پیش گرفته ایم و منظور ما از توانمندسازی این است که به نیروی کار مهارت های لازم را آموزش دهیم که کارفرما دنبال کارگر باشد. وی افزود:‌ کمک به رفع موانع تولید رویکرد دیگر ما است چرا که امروز عرضه و تقاضای نیروی کار بهم خورده و این ناشی از مشکلات اقتصادی کشور است.

این مقام مسئول در وزارت کار با تاکید بر ۳ جانبه گرایی خاطر نشان کرد:‌ ما اعتقاد داریم تضارب آرا با شرکای اجتماعی دولت باعث افزایش تصمیمات دولت می شود. وی تاکید کرد:‌ اگر سیستم خود بازرسی کار بتواند موفق باشد، ‌حوادث ناشی از کار کم می شود و به این ترتیب از هزینه های سازمان تامین اجتماعی و به تَبَع آن هزینه های کشور کاهش می یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها