کد خبر: ۳۳۹۹۷
زمان انتشار: ۰۲:۲۴     ۱۷ دی ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس، فیروز کریمی پس از شکست خانگی ۲ بر یک برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد خوب بازی کرد. این تیم در خارج از خانه بهتر بازی می‌کند زیرا استرس ندارد. فولاد هجومی بازی می‌کند و در ضد حملات خوب است و ابزارش را هم دارد. این تیم بازیکنانی مانند آرش افشین و رضا نوروزی را در اختیار دارد.

وی گفت: خط دفاع ما امروز خیلی ضعیف بود و خارج از تصور بازی کرد. شکوری را به زور آمپول وارد میدان کردیم. این بازیکن مصدوم بود. در واقع ما به خط دفاعی‌مان باختیم نه فولاد خوزستان. مرتضی عزیزمحمدی هم مصدوم بود و بضاعت شاهین همین بازیکنان جوان مانند مهدی طارمی است.

کریمی در مورد اینکه چرا پتروویچ و لک چیرا غایب بودند، گفت: این دو بازیکن از مدت‌ها قبل برای تعطیلات سال نوی میلادی از ما مرخصی خواسته بودند و ما هم تصور می‌کردیم وقت کافی برای استراحت داریم اما سازمان لیگ این وقت را به ما نداد و ما نمی‌توانستیم به این بازیکنان خارجی بگویم که نروند.

وی در مورد جذب جاسم کرار بازیکن پرحاشیه فوتبال ایران گفت: کرار یا هر بازیکن دیگری یک فوتبالیست است و من هم فیروز کریمی هستم. بی‌نظمی را تحمل نمی‌کنم. من خودم یک روانشناس هستم و کاری می‌کنم که جاسم کرار بازیکن برتر اخلاق در پایان لیگ معرفی شود. من از او شناخت دارم.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد اینکه کرار از فولاد خوزستان ۷۰۰ میلیون تومان پول خواسته بود چطور او را با ۱۷۵ میلیون به شاهین بوشهر آمد گفت: ما نه پول زیرمیزی داریم، نه رومیزی، نه زیرزمینی، نه زیر پتویی و بالشی. ما ۱۷۵ میلیون تومان به این بازیکن پول داریم نه یک میلیون کمتر و نه یک میلیون بیشتر. اعتبار شاهین آنقدر بود که کرار با ۱۷۵ میلیون تومان به این تیم بیاید.

کریمی در پایان گفت:‌ در ابتدای فصل در حق برخی از بازیکنان جفا شد اما این مسئله با تلاش افراشته و دیگر مسئولان باشگاه حل شده است. ضمن اینکه بگویم من امروز از هواداران شاهین راضی نبودم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها