يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۰۵۲۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار بیانیه ای از بازدید مدیر کل آژانس از سایت پارچین خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه خود درباره سفر مدیر کل آژانس به ایران گزارش داد: یوکیا آمانو مدیر کل آژانس امروز بیستم سپتامبر به ایران سفر و با حسن روحانی رئیس جمهور ایران، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و همچنین با اعضای پارلمان ایران دیدار کرد.

این بیانیه می افزاید: گفتگوها با مقامات ارشد ایران بر روی ادامه اجرای نقشه راه برای حل همه موضوعات حل نشده قبلی و فعلی متمرکز بوده است. مدیر کل به عنوان بخشی از اجرای نقشه راه به همراه ترو وارجورانتا رئیس اداره پادمان ها از سایت پارچین بازدید کرد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در این بیانیه گفت: مدیر کل در دیدار خود با مقامات ارشد ایران همچنین درباره موضوعات مربوط به راستی آزمایی و نظارت بر اقدامات هسته ای براساس برنامه جامع اقدام مشترک گفتگو کرد.


منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها