کد خبر: ۳۴۰۹۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
گفته می شود با ادامه این روند، هافبک پرسپولیس در نیم فصل به تیمی فروخته شود و یا با بازیکنی از فولاد یا ذوب آهن معاوضه شود.
به گزارش پایگاه 598، محسن مسلمان باز هم از لیست برانکو خط خورد و جایی در ترکیب بازی با سایپا نداشت.

 

مسلمان می گوید هیچ مشکلی با برانکو ندارد و اعتماد متقابل بین طرفین برقرار است اما بازیکنان پرسپولیس مدعی اند مسلمان بازیکن انتخابی باشگاه بوده نه شخص برانکو ایوانکوویچ.

 

این بازیکن که رفیق پیام صادقیان هم هست تا امروز تنها 10 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و عجیب اینکه یکی از گران ترین بازیکنان پرسپولیس هم محسوب می شود.

 

سرمربی قرمزها معمولا عادت ندارد علیه بازیکنی در رسانه ها موضع بگیرد. هر موقع خبرنگاران در مورد مسلمان از او می پرسند حرف خاصی نمی زند و فقط می گوید در آینده از وجود تمام بازیکنان استفاده خواهیم کرد.

 

این روزها شنیده می شود اگر وضعیت به همین منوال باشد و برانکو در بازی های آینده هم از مسلمان استفاده نکند شاید او در نیم فصل به تیمی فروخته شود و یا با بازیکنی از فولاد یا ذوب آهن معاوضه شود.

 

این برای خود مسلمان هم بد است که مدام روی نیمکت قفل شود. حتی او در بعضی از بازی ها حق نشستن روی نیمکت را هم نداشته و نامش در لیست 18نفره قرار نگرفته درست مثل همین بازی آخر با سایپای مجید جلالی.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها