کد خبر: ۳۴۲۴۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۴
به خاطر وضعیت بحرانی این روزهای یووه گزارشی از دلایل ناکامی در این فصل بانوی پیر تهیه شده است.
به گزارش پایگاه 598، برای تمام فوتبال دوستان به صورت کلی و برای کسانی که سری آ ایتالیا را به صورت خاص دنبال می کنند وضعیت اسفبار کنونی یوونتوس پوشیده نیست. یووه‌ای که قهرمان سه فصل پیایی سری آ ایتالیا و نائب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا سال گذشته است در این فصل به شدت وضعیت بدی دارد در این گزارش علل افت شدید بانوی پیر را در این فصل بیان می کنیم.

در این فصل با گذشت 6 هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا یووه تنها 5 امتیاز را کسب کرده و در رده 15 قرار دارد که برای تمام فوتبال دوستان بسیار عجیب به نظر می رسد زیرا یوونتوس با 31 قهرمانی در کالچو و 10 قهرمانی در جام حذفی در ایتالیا  بالاتر از روسونری و نراتزوی رکوددار است.

* چه اتفاقی برای بانوی پیر در این فصل افتاد؟

دلایل بسیاری وجود دارد که منجر به افت شدید یووه در این فصل شده است که مهمترین آنها  را می توان به رفتن بازیکنان مهم و تاثیرگذاری از یوونتوس ربط داد که منجر به بازگشت یووه به قهرمانی‌های سال‌های گذشته‌اش شدند، بازیکنانی که سهم بسیار زیادی در قهرمانی یوونتوس در سری آ ایتالیا و جام حذفی داشتند و مخصوصا در لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند تا جایی که بانوی پیر را به فینال این رقابت‌ها رساندند.

این بازیکنان انقلاب بزرگی را در تیم یوونتوس به وجود آوردند، نخستین آنها آندره پیرلو بازی ساز و متفکر یووه بود که به لیگ امریکا پیوست، دومین بازیکن آرتورو ویدال شیلیایی که در میانه زمین با جنگندگی خود موقعیت‌های بسیاری برای یووه خلق می کرد که به تیم باوارایی پیوست و آخرین بازیکن کلیشه‌ای بانوی پیر کارلوس توز گلزن قهار و آقای گل فصل پیش کالچو بود که به تیم زادگاهش بوکاجونیورز رفت.

اما باشگاه یوونتوس برای پر کردن جای خالی این بازیکنان خریدهای خوبی را انجام نداد از جمله این بازیکنان جدید کوادرادو کلمبیایی، سامی خدیرای آلمانی که در همان بدو ورودش به تیم مصدوم شد و از میادین دور ماند و به جای توز، ماریو مانژوکیچ مهاجم سابق اتلتیکو مادرید را گرفت که تا این لحظه تمام این بازیکنان اصلا جای خالی بازیکنان رفته را پر نکرده و تمام این خریدها شکست خورده به شمار می آیند.

* بوفون تنها پشتیبان بانوی پیر است

از سوی دیگر هرکسی که بازی‌های یوونتوس را دنبال می کند می فهمد که تمام بازیکنان روحیه خوبی ندارند به‌ جز جان لوئیجی بوفون کاپیتان متعصب یووه که همیشه پشتیبان تیمش است.

بوفون که از وفادارترین بازیکنان یووه است بعد از فساد مالی که باشگاه یوونتوس داشت و منجر به سقوط تیمش به دسته دوم شد او و دل‌پیرو کاپیتان سابق یووه تنها کسانی بودند که به تیمشان وفادار ماندند و سختی‌ها را به دوش کشیدند تا تیمشان را از وضعیت بحرانی خارج کردند.

* آلگری و پوگبا در جست‌وجوی خودشان!

از سوی دیگر آلگری سرمربی بانوی پیر از آغاز فصل تا کنون در به کارگیری بازیکنانش به یک ترکیب ثابت نرسیده است و در وضعیت بحرانی قرار دارد زیرا در این فصل با مصدومان زیادی را داشته که مهترین آنها مانژوکیچ و موراتا هستند و این دلیل اصلی عدم ثبات ترکیب تیم است .

در طرف دیگر افت شدیدی در بازی های پوگبا مهاجم فرانسوی یووه مشاهده می کنیم بعد از رفتن بازیکنان کلیدی تیم یوونتوس همه به امید حرکات نمایشی و بازی‌های خوب مروارید سیاه هستند اما او هم در این فصل به خاطر رفتن پیرلو و ویدال که او را تامین می کردند افت شدیدی داشته است.

* روزنه امید یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا

با وجود وضعیت بحرانی یوونتوس در سری آ ایتالیا نمی توان عملکرد خوب شاگردان آلگری را نخستین بازی خود مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا که در خانه‌ی حریف سه امتیاز بازی را گرفته بود انکار کرد و آلگری در تلاش است قدرت خود را در چمپیونزلیگ اثبات کند و یوونتوس در بازی بعد خودفردا شب مقابل تیم سویا در لیگ قهرمانان اروپا، ساعت 22:15 قرار می گیرد.

آیا یووه به روزهای اوج خود باز می گردد ما می گوییم بانوی پیر در این روزها مرض شده یا مرده است به هرحال ما تا پایان فصل منتظر می مانیم تا وضعیت یووه مشخص شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها