کد خبر: ۳۴۲۷۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۴
رییس صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: از 158 واحد صنعتی موجود در دشتستان، 55 واحد غیر فعال هستند.
به گزارش پایگاه 598، شهسوار قائدی رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در جمع خبرنگاران گفت: از 158 واحد صنعتی وجود در شهرستان، 55 واحد غیر فعال و 103 واحد در حال ادامه فعالیت هستند.

قائدی افزود: بر اساس آمار موجود ۲ هزار و ۱۹۳ نفر در ۱۰۳ واحد صنعتی فعال دشتستان اشتغال دارند.

وی اظهار داشت: اجرای بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی دشتستان از رویکردهایی است که در حوزه بازار به آن توجه داشته‌ایم و در این راستا شاهد انجام ۲۹ هزار و ۷۶۵ مورد بازرسی از واحدهای خدماتی، عمده‌فروش و خرده‌فروش بوده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: کشف یک هزار و ۲۲ مورد تخلف با معادل ریالی ۷ میلیارد و ۷۷۳ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۳۸۰ ریال از نتایج بازرسی‌های مستمری است که این اداره در نقاط مختلف شهرستان انجام داده است.

وی با اشاره به این که زیر ساختی انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنعتی آماده نیست، گفت: کارگروه انتقال این صنوف به شهرک صنعتی دشتستان با ریاست فرماندار تشکیل شده است اما در انتقال این صنوف شهرداری همکاری لازم را انجام نمی دهد.

قائدی افزود: توجه به وضعیت دسترسی و مهیا کردن زیرساخت‌های لازم برای ادامه فعالیت صنوف آلاینده از مواردی است که در بحث انتقال این صنوف باید به آن توجه شود.

وی اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان و اتحادیه‌های تحت پوشش این اداره آمادگی کامل برای همکاری در مساله انتقال صنوف آلاینده را دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: در حال حاضر عرضه خرمای دشتستان  در بازار سنتی است و تلاش برای خروج از این وضعیت از مسائلی است که به آن توجه داریم.

وی افزود: برند کردن خرمای دشتستان از طرح‌های پیشنهادی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت با آن موافقت کرده و در سطح استانی در حال انجام آن هستیم.

قائدی تصریح کرد: خرمای کبکاب و زاهدی دشتستان دو برندی است که برای خرمای این شهرستان ثبت می‌شود و این موضوع نقش شایانی در توسعه بازار خرمای دشتستان خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در پایان اظهار داشت: تلفن گویای 124 در تمام 24 ساعت شبانه روز جهت پاسخگویی به شکایات و انتقادات شهروندان این شهرستان می باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها