کد خبر: ۳۴۳۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۱۸ دی ۱۳۹۰
رسانه های اسرائیلی امروز از توافق آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انتقال تجهیزات نظامی از عراق به فلسطین اشغالی، اقدامات تل آویو برای مقابله با هکر سعودی و بروز بحران در ارتش رژیم اشغالگر قدس خبر دادند.

مهر، بحران در داخل ارتش اسرائیل پس از توقف رزمایش حیاتی و مهم به سبب کاهش بودجه دفاع ... واشنگتن تجهیزات نظامی خود را از عراق به انبارهای ارتش اسرائیل منتقل خواهد کرد و ... از جمله محورهای خبری رسانه های اسرائیلی در روز یکشنبه است.

رادیو اسرائیل

این رسانه از بروز بحران در زمینه آموزش در رژیم صهیونیستی خبر  داد. این رسانه افزود : قانون آموزش رایگان، اسرائیل را فرا گرفت، لیبرمن وزیر امور خارجه اسرائیل شرط گذاشت که اعراب 48 مشمول آموزش رایگان نشوند.

این رادیو گزارش داد بحران قانون جدید درباره آموزش رایگان، نشست کابینه اسرائیل را در برگرفت، دولت بحث کاهش پیشنهادی در بودجه های وزارتخانه های مختلف را به میزان 4 درصد برای تامین مالی این پیشنهاد بررسی خواهد کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت و انتقال تجهیزات نظامی آمریکا از عراق به اسرائیل

این روزنامه نوشت واشنگتن تجهیزات نظامی خود را از عراق به انبارهای ارتش اسرائیل منتقل خواهد کرد.

این روزنامه فاش کرد ارتش آمریکا به زودی قرارداد بزرگی با ارتش اسرائیل امضا خواهد کرد که بر اساس آن، تجهیزات و خودروهای نظامی از نوع هامر و کامیونها و سلاحهایی که ارتش آمریکا در عراق و افغانستان مورد استفاده قرار می داد، دراختیار تل آویو قرار خواهد گرفت. 

این روزنامه افزود مسئولان بلندپایه در ستاد مشترک ارتش اسرائیل برای اطلاع از جزئیات این قرارداد پس از تکمیل عقب نشینی نظامیان آمریکا از عراق در پایان سال گذشته میلادی و همچنین کاهش تعداد نظامیانش در افغانستان، به آمریکا رفته اند.

منابع امنیتی اسرائیل اعلام کردند از نظر هزینه، این قرارداد برای ارتش اسرائیل به صرفه و قابل توجه است، زیرا بیشتر هزینه های آن از محل کمکهای مالی آمریکا تامین خواهد شد و در صورت عقد این قرارداد، خودروهای هامر به اسرائیل خواهد رسید و بخش اعظم آن در انبارهای اضطراری وابسته به ارتش اسرائیل ذخیره خواهد شد.
 
معاریو و دردسرهای هکر سعودی برای اسرائیلی ها

این روزنامه نوشت اسرائیل متعهد شد به حمله هکر سعودی پاسخ دهد و با آن مانند تروریستها رفتار کند.
 
این روزنامه افزود دولت اسرائیل اعلام کرد اقدام هکر سعودی در هک کرن اطلاعات کارتهای اعتباری مخصوص اسرائیلی ها و قراردادن آن در اینترنت، یک اقدام تروریستی است و با آن مقابله خواهد شد و همانند تروریستها با آن رفتار خواهد شد.
 
معاریو به نقل از دانی ایالون معاون وزیر امور خارجه اسرائیل نوشت چنین حملات مرتبط با اینترنت، نقض حاکمیت و به مثابه یک عملیات تروریستی است و بر این اساس باید آن تعامل شود، تل آویو هنوز احتمال اینکه این هکر سعودی نتیجه عمل یک گروه سازمان یافته تر و پیشرفته تر باشد تا صرفا یک جوان، بعید ندانسته است.

یک هکر سعودی که نام خود را " Ox Omr"(عمر) گذاشته اعلام کرده است در عربستان زندگی می کند و توانسته است به اطلاعات مخصوص بیش از چهارصد هزار اسرائیلی دست پیدا کند، در حالی که شرکتهای کارتهای اعتباری اعلام کرده اند اعتبار 25 هزار کارت منتشر شده در اینترنت در روز جمعه پایان یافته است.

روزنامه هاآرتض نوشته بود این هکر، یک شهروند 19 ساله اماراتی است و اکنون در مکزیک فعالیت می کند، اما عمر(هکر یاد شده) در یک پیام اینترنتی براری روزنامه یدیعوت آحارونوت مکزیکی بودن خود را تکذیب کرد و گفت من نه مکزیکی هستم و نه در مکزیک اقامت دارم و هیچ کس نمی تواند مرا دستگیر کند.

عمر در این نامه، تلاشهای موساد(سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) را به تمسخر گرفته است.

روزنامه معاریو نوشت این هکر سعودی، جزئیاتی درباره یک میلیون اسرائیلی می داند و تهدید به افشای اطلاعاتی است که در اختیار دارد.

عمر هکر سعودی، اسرائیل را به کشتار ملت فلسطین متهم کرده و تهدید کرده است به تمام اسرائیلی ها ضربه خواهد زد.
 
هاآرتض و بحران در ارتش اسرائیل

این روزنامه از بروز بحران در داخل ارتش اسرائیل پس از توقف رزمایش حساس و حیاتی به سبب کاهش بودجه نظامی خبر داد.
 
این روزنامه نوشت ارتش اسرائیل برای نبرد کاهش بودجه خود آماده می شود.
 
به گزارش مهر، این روزنامه افزود از یک طرف از افزایش بودجه حرف می زنند، و از طرف دیگر آن را کاهش می دهند، به عنوان اولین اقدام اعتراضی، ارتش اسرائیل به طور غیر منتظره و غافلگیرکننده به مدت یک هفته رزمایش ویژه دانش آموزان دبیرستانی را متوقف کرد که این دانش آموزان سال آینده وارد ارتش خواهند شد.
 
هاآرتض نوشت این اقدام به مثابه شوک و ضربه ناامید کننده به حدود 100 دانش آموزی بود که در مناطق قطره و اللد زندگی می کنند که این افراد در اعتراض به توقف رزمایش، از مقابل خانه ژنرال بینی گانتس رئس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در منطقه راس العین دست به تظاهرات زدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها