کد خبر: ۳۴۴۷۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۴
رسایی تصریح کرد که عراقچی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسیده بود شما را در مجلس تهدید به کشتن و یا ریختن سیمان رویتان کردند؟ گفت: فکر نمی‌کنم نماینده محترمی که چنین جمله‌ای گفتند، قصد جدی داشتند.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در  مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات روز گذشته خانه ملت و اظهارات رو‌ح‌الله حسینیان در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

این پست، چهار تصویر را به شما نشان میدهد. تصویر زمینه مربوط به روزنامه استاد لمپنیزم و شارلاتانیزم مطبوعاتی در دوره اصلاحات آمریکایی، یعنی سعید حجاریان است که جمله ای شوخی و خصوصی از روح الله حسینیان را در آن سالها به عنوان جمله ای جدی، تیتر کرده است.


سه تصویر دیگر، دقیقا مربوط به لحظاتی است که محاورات و جملاتی بین آقای حسینیان، صالحی و ظریف رد و بدل شده است و رسانه ها تصویر آن را منتشر کرده اند.

همانطور که فلشهای مشخص شده در تصاویر نشان میدهد، کسانی که در تصاویر حضور دارند (حسینیان، ظریف، امیرآبادی، صالحی و معاون صالحی) در حال خندیدن هستند.

حالا مواضع چند تن از نمایندگان و دوستان آقای صالحی را بخوانید: عراقچی، در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید شما را در مجلس تهدید به کشتن و یا ریختن سیمان رویتان کردند؟ گفت: فکر نمی‌کنم نماینده محترمی که چنین جمله‌ای گفتند، قصد جدی داشتند.

از سوی دیگر، ابوذر ندیمی، نماینده لاهیجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حسینیان گاها از این جنس شوخی در کلام، با نمایندگان هم می کند. من با آقای حسینیان صحبت کردم و او گفت که من از روی شوخی و مزاح و مطایبه این حرف را به آقای صالحی زدم اما او این حرف را جدی گرفت.

این در حالی است که آقای مجید انصاری مصاحبه کرده و گفته که ظریف و صالحی تهدید به اعدام شدند! پیرموذن (نماینده ای که مدتی قبل با جعل امضای نماینده دیگری در غیابش به جای او نطق کرد) هم مصاحبه ای مثل مصاحبه انصاری کرده و خودش را محافظ شخصی صالحی در صحن معرفی کرده. پیرموذن در مصاحبه خود می گوید که علاوه بر حسینیان، دخیل عباس زارع زاده هم صالحی را تهدید به کشتن کرد! پیرموذن ولی نکته جالب دیگری هم گفت: من به صالحی مراجعه کردم و او گفت حسینیان من را تهدید کرده و میخواهم از پشت تریبون روشنگری کنم. ظاهرا این شوخی با تاملی تبدیل به یک فرصت میشود. برای همین، ظریف که قاعدتا باید از طرف دولت در دفاع از طرح لاریجانی سخن می گفت، جای خودش را به صالحی داد و... جالب است که مکالمه خصوصی دو نفره، آن هم همراه با قهقه و خنده، ناگهان میشود اقدام جدی برای اعدام و سوژه ای برای مظلوم نمایی از تریبون مجلس به جای پاسخ دادن به انبوه اشکالات مطرح شده!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
ROMANIA
۱۳:۴۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
۲۷
۱۵
اخه صالحی کیه که کسی بخواهد بکشش . این اقای فرصت طلب فقط دنبال منافعشه
پاسخ
سوسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
۴
۱۱
خدا رو شکر مثل اینکه حسینیان سکته قلبی کرده، خوشم میاد خدا خیلی حواسش جمعه، صالحی هم ازش عیادت کرده
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
۸
۲
به این میگن نمونه ی بارز فرافکنی
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
۸
۳
واقعا برای نمایندگان و رئیس مجلس متاسف شدم که اجازه دادند آقای صالحی با آن عتاب و خطاب نسبت به نمایندگان صحبت کند و صدای خود را بالاتر از حد اعتدال بالا ببرد و با توجه به اینکه مذاکرات را گوش دادم دست آقای لاریجانی را از پشت این پرده ها میتوان دید و ازجمله دیگر افراد آقای بروجردی که واقعا برای ایشان هم متاسفم - راستی اگر بنا بود اینطوری فرجام بررسی شود چه نیازی بود تعدادی از نمایندگان مدت زمانی با حقوق بیت المال بنشینند و وزیر و وکیل و شورای امنیت ملی و آقای جلیلی و همراهانش حاضر شوند و توضیح دهند و بعدا بدون توجه به جمع بندی کمیسیون برجام تصمیم گیری شود - واقعا مردم را ..... می پندارند - هدف از تشکیل کمیسیون چی بود فقط سرگرمی وشعبده بازی و سرملت را گرم کردن ؟؟؟؟؟؟متاسفم
پاسخ
یاس
ROMANIA
۰۹:۲۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
۸
۲
سلام
این دارودسته باهوچی گری کارشون پیش می برن
امیدوارم در پیشگاه امام زمان عج جوابی داشته باشن برای اینکه این همه اسلام وایران رو تضعیف کردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
۶
۳
انشاء الله خداوند اين مردمان خيانتكار و مكار و نيرنگباز و ايران فروش و .......... را به دوزخ روانه و همه ملت را از دستشان نجات دهد
پاسخ
احسان
ROMANIA
۱۳:۰۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
۷
۳
تف به این فرصت طلبی ،صالحی نون به نرخ روز می خورد تا پستی بگیرد و رگ خواب آقایان را هم می داند.لاریجانی هم ماست ملیزاسیون فتنه است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
۳
۲
در هر صورت غلط نموده اند که این را فرموده اند! (این را هم شوخی فرض کرده و منتشر نمایید)
پاسخ
مهمان
UNITED STATES
۱۱:۲۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
۲
۳
يعني آقاي حسنييان كه هم باز جو بوده و هم اطلاعاتي به همكار اطلاعاتي اش (حجاريان) دروغ گفته و يا حجاريان خنگ بوده و همكار قاتلشو نشناخته
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴
۶
۲
کار از این حرف ها گذشته و اقعا از صا لحی تو قع نداشتیم که این فیلم هند ی را به این تمیز ی اجرا کنه
به کجا چنین شتا بان دیگه من بی سو اد هم می دانم که بر نامه هستهای تا 10 الی 25 سال در جا خو اهد زد و بعدشم معلو م نیست
در ضمن از یکی از متخصصان راکتو ر هستهای اب سنگین اراک پرسیدند و جو ابشن مغایر گفته های ایشان است
و دیگر ان راکتو ر اراک با پر کردن سیمان خا صیت اصلی خو د را ازدست خو اهد داد
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
۰
۱
دنبال چی میگردین؟؟؟؟؟؟؟
دوره این شامورته بازیها تموم شده ،خبرگزاری محترم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
۱
۳
دلواپسان به همراه سایت 598 تان دارید از غصه می ترکید. خدا را شکر
پاسخ
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
غيرت هم خوب چيزي است .فردا قلب راكتور اراك را بيرون ميآورند/سانتريفيوژ ها راتخريب ميكنند/اورانيوم غني را به روسيه مي فرستند و...در حالي كه هنوز غربي ها تف هم كف دست دولت راستگويان نيانداخته اند.دلواپسي غيرت مي خواد كه تو وامثال تو از آن بي بهر ه ايد.
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۰
۱
رسائي همون نيست كه پسر برادرش تو فتنه 88 دستگير شد و برادرش اصلاح طلب بود
پاسخ
ایثارگر
ROMANIA
۲۲:۵۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۱
۰
خیلی متاسفم که دکان خودتون را گرم می کنید وجهل را عین عقل می دانید سیاه نمایی نکنید و گوش به فرمان رهبر باشید تا در گرداب فتنه. قرار نگیرید همه مردم ایران گوش به فرمان رهبرند نه سود جویان چپاولگر بد حال کننده مردم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها