کد خبر: ۳۴۵۱۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۴
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: با آب جوش، گاز اشک آور، تیر اندازی و اشیای مختلف از بلندای ساختمان به زائران حمله می‌کردند و به عینه دیدم که از دکه‌ای این چفیه قرمزها که نیروی‌های امنیتی رژیم آل سعود بودند با قمه و قدّراه به جان مردم می‌افتادند.
به گزارش پایگاه 598، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج پیرامون فاجعه منا گفت: عید امسال ما از عید قربان تا عید غدیر و هفته دفاع مقدس با این فاجعه‌ای که در منا به علت بی‌کفایتی و بی‌تدبیری از سوی رژیم آل سعود به عزا تبدیل شده؛ عزایی که همه مسلمانان و مومنان در سراسر جهان عزا دار شده‌اند.

جانشین سازمان بسیج از اولین مرتبه‌ای که عازم سفر حج شد، سخن گفت و افزود: در سال 66 شاهد فجایعی بودم که رژیم آل سعود ایجاد کرد؛ از گارد اولیه‌اش که در مکه قبل از برائت از مشرکین می‌دیدیم مثل این بود که پلیس با گارد درگیری خودش را آماده کرده بود و همین هم شد؛ بهانه‌ای را ایجاد کردند و حاجیان عزیز را، مردان و زنان را از سراسر گیتی به ویژه هموطنان عزیز ما را مورد هجمه قرار دادند.

سردار فضلی ادامه داد: با آب جوش، گاز اشک آور، تیر اندازی و اشیای مختلف از بلندای ساختمان به زائران حمله می‌کردند و به عینه دیدم که از دکه‌ای این چفیه قرمزها که نیروی‌های امنیتی رژیم آل سعود بودند با قمه و قدّراه به جان مردم می‌افتادند.

وی تصریح کرد: طبیعی است دولت بی‌کفایت عربستان که درگیر چند صحنه بین‌المللی در دفاع و پشتیبانی از داعش و تکفیری‌ها و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن است نتواند مناسک حج را اداره کند.

سردار فضلی در پایان خاطرنشان کرد: برابر انتظار مراجع عظام و بزرگان دین خدا، امیدوارم یک روزی با سقوط آل سعود در محل اصلی واقعه  غدیر، نمایش بازسازی واقعه غدیر خم را برای تمامی مسلمانان عزیز شیعه و سنی بر پا کنیم.


منبع: بسیج نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها