کد خبر: ۳۴۵۳۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۳ مهر ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان براین باور است که در سال 2015 تنها یک نفر شایسته رسیدن به کسب توپ طلا است و او کسی جز لیونل مسی نیست.

به گزارش فیفا، لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان یکی از بازیکنانی است که موفق شده توپ طلا را به دست آورد. او در سال 1991 زمانی که بازوبند کاپیتانی اینتر و تیم ملی فوتبال آلمان را بر بازو می‌بست موفق شد با پشت سر گذاشتن ستاره‌هایی مانند گری لینه‌کر و ژان پیر پاپن فرانسوی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

ماتئوس گفت: تنها یک بازیکن شایسته رسیده به توپ طلا است و او کسی جز مسی نیست. آمار و ارقام این ستاره آرژانتینی همه چیز را ثابت می‌کند. مسی فصل رویایی را با آبی-اناریها پشت سر گذاشت و موفق شد که علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در جام حذفی و رقابت‌های لیگا را هم به دست آورد. درست است که مسی نتوانست در کوپا آمه‌ریکا به قهرمانی برسد اما این اصلا از ارزش‌های او کم نمی‌کند.

نکته جالب این که لوتار ماتئوس پیش از این از منتقدان اصلی لیونل مسی بود. او سال گذشته به شدت به انتقاد از این بازیکن آرژانتینی پرداخت و تاکید کرد که نباید اصلا نام او در بین سه گزینه نهایی قرار می‌گرفت، اما در سال 2015 مسی آنقدر خوب کار کرده است که بسیاری از منتقدانش او را شایسته کسب توپ طلا می‌دانند.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان درباره این سوال که چه مربی شایسته انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال را دارد، گفت: از نظر من لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا شایسته رسیدن به این عنوان است. او در فصل نخست حضورش در این تیم نتایج درخشانی را رقم زد و سه گانه را به دست آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها