کد خبر: ۳۴۵۴۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۴ مهر ۱۳۹۴
سردار حاجی زاده:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: بدون شک اگر اقدامات سپاه نبود، ایران اسلامی به جای ۵ ترور و ۴ شهید حداقل در طول این سال ها باید دانشمند هسته ای خود را از دست می داد.

به گزارش پایگاه 598، سردار امیرعلی حاجی زاده در مراسم یادواره شهدای بخش شال قزوین و مراسم تشییع شهید رسول پیرمراد در مسجد جامع شال افزود : حرکت در مسیر خط سرخ شهادت مربوط به دوران پیروزی پس از انقلاب اسلامی نیست ، بلکه سرچشمه آن امتداد یافته از قیام عاشورای امام حسین(ع) و دهم محرم سال ۶۱ هجری قمری است.


وی با اشاره به اینکه مبعث نبی مکرم اسلامی با غدیر تکامل پیدا کرد گفت : در عاشورا هم امام حسین(ع) اسلام را از مسیر انحرافی خود برگرداند و اسلام را دوباره احیا کرد.


وی گفت : امروز ما این توفیق را به دست آورده ایم که میهمان شهدای گرانقدر باشیم و باید تلاش کنیم تا در راستای مطالبات آنان حرکت کنیم.


سردار حاجی زاده افزود : اگر نگاهی به وصایا و مطالبات شهدا داشته باشیم، گذشته از اینکه این شهدا در چه سنی، از چه خطه ای و به کدام لهجه و گویش تکلم کرده اند ، باید بتوانیم به وصایای آنان عمل کنیم و ادامه دهنده راهشان باشیم.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : وقتی که وصیت نامه و مطالبات شهدا را نگاه می کنیم ، همه به اتفاق تنها یک هدف را دنبال کرده اند و آن هم دفاع و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری است.


وی برپایی این گونه یادواره ها را فرصت مناسبی برای این دانست که باردیگر در مسیر راه شهدا حرکت کرد و به مطالبات آنان احترام گذاشت و با مقام بلندشان تجدید بیعتی دوباره بست.


سردار حاجی زاده گفت : مسئولان متوجه باشند که ملت ایران ممکن است یکپارچه با جوهر خودکار خود به کسی رای بدهند ، اما نباید فراموش کرد که این مردم به ولایت فقیه و اساس و اصول انقلاب با خون وجود خود رای داده اند.

 

وی افزود : مقام معظم رهبری در طی ماه های گذشته در فرمایشات خود ۷۰ بار از کلمه نفوذ استفاده کردند که همین مسئله اعلام خطری جدی برای مسئولان و دولت مردان نظام است.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در بخش امنیتی باید توجه ویژه ای داشته باشیم ، ترور شهدای هسته ای کشورمان را نتیجه جاسوسی عناصری که تحت عنوان آژانس وارد کشور شدند دانست و گفت : دشمنان ما که نمی توانستند شهید شهریاری و دیگر شهدای هسته ای این مرز و بوم را از طریق ماهواره شناسایی کنند.


سردار حاجی زاده افزود: دشمنان تحت عنوان سلاح های کشتار جمعی وارد عراق شدند و در طول چندین ماه جمعی چند صدنفری از بهترین اساتید دانشگاه و دانشمندان هسته ای این کشور را ترور کردند.


وی افزود: بدون شک اگر اقدامات سپاه نبود، ایران اسلامی به جای ۵ ترور و ۴ شهید حداقل در طول این سال ها باید دانشمند هسته ای خود را از دست می داد.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر روی مسئله نفوذ به ویژه در حوزه های سیاسی و فرهنگی گفت : مسئولان باید خیلی مراقب باشند و به این مسئله توجه جدی داشته باشند، ولی متاسفانه فرمایشات معظم له در زبان ها جاری است اما در عمل به آن دقت نمی شود.


وی با اشاره به ناخرسندی معظم له در حوزه اقتصاد مقامتی دردیدار با نخبگان کشور افزود: این باید تبدیل به خواسته همه مسئولان و دولت مردان شود ، نه اینکه برخی ها به دنبال استحاله مسیر انقلاب باشند تا حکومت الهی و اسلامی کشورمان را به مانند کشور سکولاری همچون ترکیه کنند.


سردار حاجی زاده با اشاره به نامگذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری با نام همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: دولت باید در این مسیر از مردم تبعیت کند، چرا که وقتی ملت می گوید، مرگ بر آمریکا دولت هم باید این شعار را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها