کد خبر: ۳۴۵۶۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۵ مهر ۱۳۹۴
مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه تکمیل برق‌رسانی کامل به پروژه‌های مسکن‌مهر در گروه تامین ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: صنعت برق در خدمات‌رسانی به مسکن‌مهر در مقایسه با سایر بخش‌ها پیشگام است، اما رفع محدودیت‌های موجود کلی باید در زیرساخت‌ها دیده شود.
به گزارش پایگاه 598، آرش کردی در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰ درصد واحدهای مسکن‌مهر برق‌رسانی‌ شده‌اند، افزود: برق‌رسانی‌های صورت‌گرفته به این واحدها بیش از تعهدات صنعت برق بوده و همه منابع داخلی این بخش تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه منابع مالی برق‌رسانی به واحدهای مسکن‌مهر باید از طریق منابع داخلی، استانی و ملی تامین شود، تصریح کرد: اگر آمادگی پرداخت قدرالسهم منابع ملی و استانی برای تامین برق مسکن‌مهر فراهم شود، می‌توانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

کردی تاکید کرد: باید برای تامین زیرساخت‌های اساسی مسکن‌مهر منابع لازم در نظر گرفته شود و البته دولت در حال تامین منابع است.

مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه مشکلی به لحاظ تامین زیرساخت‌ها، طرح‌ها و انجام پیش‌بینی‌های لازم برای برق‌رسانی به مسکن‌مهر نداریم، بیان کرد: تنها باید نقدینگی خارج از حوزه صنعت برق فراهم شود، چرا که منابع داخلی حقیقتا کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مناطق دارای سکنه مسکن‌مهر همه برق‌رسانی شده‌اند، خاطر نشان کرد: این در حالی است که در همین نقاط برخی زیرساخت‌ها مانند آب و فاضلاب تامین نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها