کد خبر: ۳۴۶۷۹۰
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۳۰ مهر ۱۳۹۴
نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها در حجاب خلاصه نمی‌شود و باید زندگی مسئولان شفاف‌سازی شود، گفت: دولت و شخص رئیس جمهور به موضوع حمایت از آمران به معروف بی‌توجهی کرد.

به گزارش پایگاه 598، جواد کریمی قدوسی ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان با مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی در محل سالن جلسات دیوان محاسبات اظهار کرد: امروز امکانات جمهوری اسلامی کم نیست و این مقدار امکانات موجود بر اساس آنچه ما مطلع هستیم کفاف 80 درصد مشکلات بر زمین مانده را می‌دهد.

وی با بیان اینکه آنچه مشاهده می‌کنیم این بوده که متاسفانه از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده نمی‌شود و در حقیقت مدیریت جهادی، تعهد و آرمان‌گرایی در مدیریت‌ها ضعیف است اضافه کرد: این موضوع تاسف بار بوده که زمانی که می‌خواهیم استخدام شویم سینه چاک مردم هستیم، اما بعد شرایط متفاوت می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس عنوان کرد: مقام معظم رهبری از پایان دولت هاشمی موضوع امر به معروف و نهی از منکر را مطرح کردند اما هیچ اقدام حمایتی انجام نشد اما مجلس نهم قانون آن را تصویب و البته رئیس جمهور این قانون را ابلاغ نکرد تا رئیس مجلس این ابلاغ را انجام داد.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر فقط شامل حجاب و بدحجابی نمی‌شود بلکه به زندگی مسئولان نیز باید پرداخته شود و نباید بگذاریم موضوعات امر به معروف و نهی از منکر به زمین بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
احسنت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها