کد خبر: ۳۴۷۴۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۵۰     ۰۵ آبان ۱۳۹۴
دکتر باقری: شدت پارگی رباط صلیبی پای بهداد زیاد نیست
رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری با اعلام این خبر که خوشبختانه پارگی رباط صلیبی شدید نیست خاطرنشان کرد: قوی ترین مرد جهان مشکلی برای حضور در المپیک 2016 ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، دکتر داود باقری در این مورد خاطرنشان کرد: لحظاتی پیش گزارش اولیه M.R.I زانوی بهداد سلیمی را بررسی کردیم که خوشبختانه مشخص شد پارگی ACL یا همان رباط صلیبی پای بهداد شدید نیست و با انجام عمل ارتروسکوپی می توان به بهبود آسیب دیدگی او امیدوار بود.

باقری درباره زمان احتمالی بازگشت بهداد گفت: صحبت کردن دراین باره کمی زود است و تا جواب نهایی M.R.I نیاید نمی توان نظر داد، اما در بهترین حال یک ماه و در بدترین حالت دو ماه زمان می برد تا بهداد سلیمی بتواند دوباره تمریناتش را از سر بگیرد. این یعنی انشالله او مشکلی برای حضور در المپیک نخواهد داشت و با دعای خیر مردم خیلی زود دوباره به وزنه برداری باز خواهد گشت.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری درباره احتمال اعزام بهداد سلیمی به خارج از کشور هم گفت: قطعا برای بهبودی هرچه سریع تر این قهرمان افتخارآفرین هرکاری که لازم باشد صورت خواهد گرفت. مطمئنا بعد از نهایی شدن گزارش های پزشکی، با چند فوق تخصص داخلی و خارجی هم مشورت خواهیم کرد تا بهترین تصمیم درباره بهداد سلیمی اتخاذ شود. آنچه مسلم است او باید هرچه زودتر پای خود را جراحی کند و این کار حتی اگر یک روز زودتر انجام شود به نفع او خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها