يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۷۸۸۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۰۸ آبان ۱۳۹۴
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه؛ هرگونه خبر و گزارش مبنی بر اینکه ایران پذیرفته بشار اسد ظرف شش ماه از قدرت برود را قویا تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598، امیرعبداللهیان در محل هتل ایمپریال وین در جمع خبرنگاران گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه ایران موافقت کرده است که اسد ظرف شش ماه برود و از این قبیل، قویا و اکیدا تکذیب می شود.

به گزارش مهر، خبرگزاری رویترز در جریان برگزاری مذاکرات صلح سوریه در وین مدعی شد: در آستانه کنفرانس بین‌المللی با هدف خاتمه دادن به جنگ داخلی ۴ ساله سوریه، ایران نشان داد که ممکن است تمایل داشته باشد تا از پافشاری در باقی ماندن بشار اسد رئیس جمهور سوریه در قدرت عقب‌نشینی کند.

خبرگزاری رویترز نوشت: یک مقام برجسته سیاسی در خاورمیانه آشنا به موضع ایران روز پنج شنبه به این خبرگزاری گفت: ایران ممکن است یک دوره انتقال شش ماهه که در پایان آن سرنوشت بشار اسد رئیس جمهور سوریه در انتخابات سراسری روشن شود را بپذیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها