کد خبر: ۳۴۸۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۱ دی ۱۳۹۰
قيمت پهناي باند با سرعت ۲۵۶ كيلوبيت بر ثانيه به‌صورت اختصاصي و براي يك نفر به قيمت ۲۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان است كه مي‌توان از طريق آن ۸۳ گيگابايت بر ثانيه در ماه دانلود كرد كه البته اين قيمت‌ها براي خطوط اختصاصي است.
ایسنا، عليرضا اصغريان مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، با بيان اين مطلب اظهار كرد: قيمت يك خط اختصاصي ۱۲۸ كيلوبيت بر ثانيه و بدون به اشتراك‌گذاري ۱۷۳هزار و ۶۰۰ تومان است كه كاربران مي‌توانند با آن ۴۱ گيگ در ماه دانلود داشته باشند.

وي افزود: يك خط ۶۴ كيلوبيت بر ثانيه به‌صورت اختصاصي به قيمت ۸۶ هزار و ۸۰۰ تومان است كه كاربران مي‌توانند ۲۰ گيگ در ماه دانلود داشته باشند.

اصغريان ابراز كرد: در صورتي كه قيمت خط ۶۴ كيلوبيتي با اشتراك بين ۱۰ نفر به قيمت ۵ هزار و ۹۲۰ تومان و ۱۲۸ كيلوبيتي با همين نرخ اشتراك به قيمت ۹ هزار و ۹۲۰ تومان است.

مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات اظهار كرد: شركت‌هاي خصوصي ارائه‌دهنده خدمات اينترنت پرسرعت مي‌توانند نقطه‌نظرات خود را در جهت كاهش قيمت و افزايش تنوع در سرويس‌هاي قابل ارايه به رگولاتوري ارايه كنند.

وي برداشته ‌شدن ميزان حجم و ترافيك خدمات اينترنت پرسرعت را محدوديتي براي شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات ADSL ندانست و تاكيد كرد: اين‌كه ميزان ترافيك را براي شركت‌هاي ارائه‌ي خدمات ADSL نامحدود گذاشته‌ايم، محدوديت نيست و اگر محدوديتي را در اين راستا متصور شويم، اشتراك معمولي يك به ۱۰ خطوط است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها