کد خبر: ۳۴۸۰۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۹ آبان ۱۳۹۴
منابع سوری از پیشروی های گسترده ارتش سوریه در حلب و تسلط بر دویست کیلومتر از جنوب حلب خبر دادند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598 به نقل از شبکه المنار، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه عملیات نظامی برای بازگشایی جاده اثریا-خناصر در حومه حلب را  آغاز کرده است.این منابع افزودند: ارتش سوریه موفق به تسلط بر چهار مرکزی که قبلا تروریست های تکفیری داعش آن را اشغال کرده بودند، شد.

ارتش سوریه به پیشروی خود در روستاهای حومه جنوبی حلب ادامه داد و به طور کامل بر روستای صبیحه، حمیدیه و المریج مسلط شد.توپخانه ارتش سوریه مواضع جبهه النصره و گروه موسوم به احرار الشام را در منطقه هدف قرار داد.منابع سوری از تسلط ارتش این کشور بر روستای خان طومان که در ۱۰ کیلومتری جنوب غرب شهر حلب واقع شده است خبر دادند.

به گفته این منابع ارتش سوریه تاکنون بر ۲۰۰ کیلومتر از جنوب حلب مسلط شده است.

منابع سوری از ادامه عملیات خبر دادند و افزودند: ارتش سوریه ب روستاهای مرعین، حمیمه، حمیده، حمیدی، المشرفه و الصبیحیه مسلط شدند و تلفات شدیدی به تروریست های تکفیری وارد کردند.در همین حال جنگنده های سوری مواضع تروریست های داعش را در شیخ احمد، ام ارکیله، ابوضنه، کصکیص، مسکنه و خفسه در حومه شرقی و جنوب شرقی هدف قرار دادند.

ارتش سوریه یک سرکرده تکفیری به نام قتیبه الثلجه بن عبدالعزیز ملقب به ابو المثنی را به هلاکت رساند.در میسر جزمانی، المرجه و الراشدین در حلب مواضع تروریست های جبهه النصره هدف قرار گرفت.

گروه های تروریستی به کشته شدن یوسف قشقش و محمد شبیب سرکرده گروه موسوم به لواء الریات اعتراف کردند.

در درعا البلد در نزدیکی مرزهای اردن به گفته منابع نظامی سوری، ارتش این کشور طی عملیاتی مقر تروریست های تکفیری را هدف قرار داد.همچنین ارتش سوریه مراکز جبهه النصره را در جنوب شرکت برق  و جنوب اوقاف در درعا هدف قرار داد.

ارتش سوریه بر ۲۲ واحد مسکونی در جنوب بیمارستان منطقه درعا المحطه پس از هدف قرار دادن تروریست ها مسلط شد.

ارتش سوریه در داریا در حومه دمشق مراکز وابسته به تروریست ها را هدف قرار داد که در این عملیات شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند.منابع سوری بیان کردند: مواضع گروه موسوم به اتحاد اسلامی اجناد شام هدف قرار گرفت و در میان کشته شدگان ابوقتیبه و ابودجانه و بسام نوح و علی المصری و فادی ابوالریش دیده می شود.

منابع نظامی سوری از حملات جنگنده های سوری به مراکز وابسته به تروریست ها در اللطامنه، سکیک، المستریحه، تل هواس، واید جفار در حومه شمالی حماه خبر دادند.

این منابع به حملات جنگنده های سوری به مراکز تروریست ها در حومه جنوبی ادلب خبر دادند و اعلام کردند در این حملات مواضع تروریست های جیش الفتح منهدم شد.در حمله به مراکز تروریست ها در حدفاصل میان حماه و ادلب نیز ۳۷ تروریست کشته شدند.

جنگنده های ارتش سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته مواضع تروریست های تکفیری را در حومه شرقی و شمالی حمص هدف قرار دادند.مواضع تروریست ها در خنیفیس، حومه تدمر، روستای رسم السعه و غزیله در حومه شرقی و الغنطو، تل ابو السناسل، الفرحانیه، تلبیسه و تیر معله از جمله این مواضع هدف قرار گرفته از سوی نیروی هوایی سوریه است.در این حملات تجهیزات جبهه النصره منهدم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها