کد خبر: ۳۴۸۱۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۰ آبان ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، شب گذشته و پس از تساوی تیم‌های الغرافه و ام صلال سرمربی الغرافه از عملکرد مسعود شجاعی انتقاد کرد.

به گزارش بانک ورزش، چاموسکا سرمربی تیم الغرافه قطر که در این فصل مسعود شجاعی مهاجم ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب تیمش دارد، شب گذشته مقابل تیم ام‌صلال صف‌آرایی کرد و این دیدار را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برد که پس از بازی به شدت از عملکرد شجاعی نارضایتی کرد.

چاموسکا در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز فقط به دنبال پیروزی بودیم و برای رسیدن به این هدف بسیار تلاش کردیم اما متاسفانه بسیاری از موقعیت‌‌ها را به هدر دادیم به همین خاطر دو امتیاز بازی را از دست دادیم.

سرمربی الغرافه قطر به سوال خبرنگاران درباره اینکه چرا مسعود شجاعی مهاجم ملی‌پوش کشورمان در این دیدار از اول بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است گفت: الشخاوی از ناحیه عضله پا احساس ناراحتی می‌کرد که به خاطر فشارهای بازی‌ها بود به همین خاطر به او استراحت دادم و از شجاعی استفاده کردم.

وی درباره عملکرد شجاعی در این دیدار گفت: شجاعی هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. هر بار که او به آمادگی کامل می‌رسد یک اتفاقی می‌افتد که او را از آمادگی دور می‌کند به عنوان نمونه او کاملا آماده شده بود تا در ترکیب تیم الغرافه بازی کند اما با حضور دو هفته‌ای در اردوی تیم‌ملی کشورش افت کرده و از شرایط آرمانی خارج شده بود.

چاموسکا در پایان گفت: ما در بازی‌های آینده تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم و در بین چهار تیم اول قرار بگیریم.

شجاعی برخلاف دیدارهای قبلی که در دقایق آخر برای الغرافه به میدان می‌رفت در این دیدار از اول بازی در ترکیب اصلی بود ولی نتوانست برای تیمش گلزنی کند که در دقیقه 84 بازی جای خود را ایوب اودارسی داد.

تیم‌ام‌صلال حریف شب گذشته یاران شجاعی در این فصل آندرانیک تیموریان کاپیتان ‌تیم‌ملی کشورمان را در ترکیب خود دارد.

با این تساوی یاران آندو  13 امتیازی شدند و در رده پنجم ماندند ولی یاران شجاعی با 12 امتیاز با یک پله صعود در رده هفتم قرار گرفتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها