أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۸۸۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۱ دی ۱۳۹۰
سخنگوی وزارت خارجه با محکومیت ترور شهید احمدی روشن به سکوت معنادار غرب در حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای کشور اشاره و تصریح کرد: این روش‌های غیرانسانی را پیگیری و به سازمان‌ها و مسئولان مربوطه شکایت می‌کنیم.
رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص ترور شهید مصطفی احمدی ‌روشن، این ترور را در سالگرد شهادت علیمحمدی و نخبگان هسته‌ای کشور و با همان شیوه‌ صورت‌ گرفته، نشانگر اصرار رژیم صهیونیستی با حمایت برخی از کشورهای غربی به ویژه مقامات آمریکایی در متوسل شدن به شیوه‌های غیر انسانی تروریستی به منظور متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشور عنوان کرد.

وی با محکوم کردن اینگونه اقدمات غیرانسانی و جنایات ضد بشری، خطاب به سازمان‌های بین‌المللی و مراجع زیربط رسیدگی به مسائل تروریستی و نقض حقوق بشر گوشزد کرد تا به مسئولیت خود در قبال اینگونه اقدامات و جنایات عمل کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: سکوت معنادار کشورهای غربی و حامیان رژیم صهیونیستی در قبال حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای کشورمان می‌تواند به معنای همراهی غیرمستقیم و یا احساس اطمینان رژیم صهیونیستی از عدم مقابله جدی توسط سایر کشورها با اینگونه اقدامات تروریستی تلقی شود.

مهمان‌پرست با تأکید بر احقاق حقوق ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تصریح کرد: ما در راه دستیابی به پیشرفت و توسعه کشور از دانش‌ها و علوم پیشرفته استفاده خواهیم کرد.

*روش‌های زشت غیرانسانی و بی تأثیر
 
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه انجام این روش‌های زشت غیرانسانی را در ایجاد مانع برای حرکت ملت بزرگ ایران، بی تأثیر می‌دانیم، گفت: ضمن پیگیری و شکایت به سازمان‌ها و مسئولان مربوطه، افکار عمومی مردم دنیا را نسبت به ادعای دروغین حامیان حقوق بشر و مدعیان مقابله با تروریسم روشن کرده و با تبیین این جنایات، عاملان این اقدامات و کشورهای حامی آنها را در مقابل افکار عمومی مردم دنیا قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم تروریستی باید در مقابل ملت‌های مستقل دنیا پاسخگو بوده و مسئولیت این اقدامات را پذیرا باشند.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: بین موانع غیرقانونی و فشارهای غیر منطقی در جهت مقابله با بهره‌مندی کشورمان از دانش هسته‌ای در راستای اهداف صلح‌آمیز و انتشار اسامی دانشمندان هسته‌ای کشور و ترور و حذف فیزیکی آنها ارتباط مستقیمی وجود داشته و همه کسانی که در این مسیر نقشی ایفا کرده‌اند در مقابل این جنایات مسئولند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها